Gå til innhold

Reisetralle til baby 8 mnd

Anbefalte innlegg

Noen som har en å anbefale? Bør kunne legges helt ned, og ha stor og god kalesje siden den skal brukes i syden. Er også praktisk med en kurv der man får littegrann oppi, og ellers at den blir minst mulig når man slår den sammen. Gjerne en man kan ta med inn på flyet??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143275857-reisetralle-til-baby-8-mnd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes knapt noen man kan ta med inn på flyet. Vet kun om en; en abc design takeoff, men den har jeg aldri hverken sett eller prøvd.

Derimot så er babyjogger city mini en helt strålende reisetrille. Kan legges så og si helt helt ned(mini sov godt i den da vi var to uker i syden da han var 5 mnd), den har en kjempestor/lang kalesje, mulighet for god lufting, god å trille, veier lite og er lett å legge sammen. Barna våre sitter godt i den, og den har en laang rygg, slik at du lan bruke den til barnet er ferdig med vogn. Også har den en kurv under + en netting i ryggen der det også er plass til ting. Den blir veldig flat, men ikke så smal sammenlagt, da den har sånn helt styre. Veldig fornøyd.

For å løse problemet med tiden fra man har levert fra seg vogn og frem til man får den igjen, så anbefaler jeg bæresele av ett eller annet slag.

En venninne har Zapp Xtra og er veldig fornøyd, bruker den nesten som hovedvogn til baby på 6mnd. Bra liggestilling, lett å trille og tar liten plass. Men i motsetning til Zapp kan den ikke taes med inn på flyet, men Zapp har ikke full liggestilling så her må man velge hva som er viktigst. Tror derimot ikke hverken Zapp eller Zapp Xtra har særlig stor kalesj. Vet ikke hvordan lagringsplassen under er.

Vi har Maclaren Techno XT og er kjempefornøyd. Full liggestilling, super kalesj til solskjerming, ok med plass under (ikke kjempemasse, men bra til å være "trille") + gode trilleegenskaper. Vet at denne vognen ofte brukes som hovedvogn i Englang og sør Europa fra nyfødt alder. Vår 2,5 åring sitter godt i denne vognen ennå. Til vanlig ligger den i bilen og brukes på byturer etc men det er kun den vi bruker på reise (både til storby og Syden).

Generelt er min oppfatning at det lønner seg å legge litt penger i en reisetrille, da blir man fornøyd og man bruker den mer. Kjenner mange som har kjøpt billige reisetriller på tilbud men aldri blir fornøyd + at de har måttet kjøpe 2-3 stk fordi de går i stykker på en reise.. Ville kanskje også sett på Bugaboo Bee, ser mange er fornøyd med denne som reisetrille også, men har ingen erfaringer med den.

Lykke til!

Får dere virkelig med zapp inn på flyet? Jeg kjøpte denne for noen år siden for å kunne ta den med på fly som handbagasje. Målte størrelsen sammenlagt, og fant ut at den var større enn tillatt handbagasje (på fly til syden). Sendte da mail til flyselskapet for å forsikkre meg, og fikk da til svar at denne vognen ville jeg ikke få ta med meg som handbagasje. Solgte den derfor, og tok med en større vogn jeg hadde liggende, siden jeg uansett ikke kunne få den inn på flyet.

Så derfor lurer jeg på om det er noen som har fått med seg zapp som handbagasje til syden...??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...