Gå til innhold

Jeg er så trøtt, hele tiden.....*gjesp*

Anbefalte innlegg

Syns ikke jeg våkner helt, noen gang, går rundt i en døs hele dagen. Faktisk ganske irriterende, for er helt tappet for energi.

Kan ikke huske jeg var så trøtt forrige gang, (men da hadde jeg ikke en 2,5 åring i hus heller...), når går dette over?? Andre som er trøtte?. Er mellom 6 og 8 uker på vei..

Fortsetter under...

Kjenner meg veeeeelding godt igjen... Da jeg gikk gravid med nr 1 var jeg ikke noe særlig trøtt. Men denne gangen så må jeg ha fått igjen fra sist gang også, er så trøtt at jeg sovner sittene i sofan..."gjesp"

Håper dette gir seg litt når man kommer lenger ut i svangerskapet, jeg. er i dag 6+5

Annonse

jeg er driiiiiit trøtt!:) Legger jeg meg ned kan jeg sovne uten videre! Enda jeg har sovet om natta og også kanksje tidligere på dagen! :S

Jeg orker kanksje gjøre en liten ting som å dusje, så er jeg sliten , må ta meg ei pause!

Ta oppvasken: sliten = pause! Sånn er det med alt! Går lang tur med hundene = utslått resten av dagen!

Håper virkelig energien kommer tilbake snart!:) Hvis noen har noen tips så kom med dem:)

Jeg er helt ødelagt! Jeg er i den 12. uken og er så tappet for energi at jeg holder på å miste fatningen. I tillegg er jeg mye kvalm. Sånn var det ikke med min første som er over 8 år siden. Jeg har startet på jerntabletter og appelsinjuice samt ei brødskive med leverpostei hver morgen og mener å kjenne en liten forbedring. Kan ikke få uttrykt hvor mye jeg gleder meg til energien vender tilbake og jeg kan begynne å trene litt, for ikke å snakke om at vi skal pusse opp her etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...