Gå til innhold

Herregud, jeg er jo gravid....... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sovet siden kl. 05.00. Da stod jeg opp og tok g-testen som lyste mot meg med et stort fint plusstegn. Dette er helt uvirkelig. Og jeg som var hos legen nå på fredagen og fikk henvisning til fertilitetsklinikken............. :-)

Vi fikk en nydelig gutt som døde i magen min på terminen i september i fjor. Siden da har høyeste ønske vært å bli gravid igjen. Syntes det begynte å drøye nå og ba derfor legen sende oss til ass befruktning på fredagen. Oh, my god. Vet dette kommer til å bli et tøft svangerskap, men fy fillern så glad jeg er nå!!

Mannen er borte på arbeid, kommer ikke hjem før om ti dager. Det blir noen lange dager, gleder meg så til å fortelle han det.

JIPPI!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Graulerer!!!! :D kos deg!:)

Skrevet

Gratulerer! Utrolig koselig for dere. Regner med dere får god oppfølging slik at du blir så trygg du kan bli i dette svangerskapet. Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Skrevet

Gratulerer med spiren=)

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Stor klem

Skrevet

Gratulerer til deg her inne også, hihi =)

Min mann er også borte. Han kommer ikke hjem før på fredag. Det er så masse vi skulle ha snakket om nå... Blir noen lange dager.

Håper og ber om at vi sitter med hver vår baby i jan/ feb =)

Skrevet

Takk så mye, og gratulerer til deg også. :-))

Så gøy at vi kan følge hverandre frem til terminen. Jeg hadde jo egentlig gitt litt opp. Hadde en dårlig følelse for denne pp, og fikk jo til og med henvisning til fertilitetsklinikken. Hi, hi, gleder meg til å snakke med de på legekontoret til uken.

Har du fortalt det til mannen din? Jeg snakket med min på telefon i stad, men vil ikke fortelle det før han har kommet hjem fra arbeid. Det er ti lange dager til, måtte tiden gå fort.

Igjen mange klemmer............. :-))

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner. Sender masse babystøv til dere alle.

Klem :-))

Skrevet

Jeg greide ikke holde meg så jeg sendte bilde av testen på tlf. Men det er jo artigst å se fjeset deres når man forteller det.

Det er jo typisk at dere har fått time til fertilitetsklinikken=) slik var det nesten da jeg gikk gravid med datteren min for 4 år siden. Da hadde vi prøvd i over ett år, og fått beskjed hos legene at vi skulle få time til vidre utrednign om 3 mnd. Da ble jeg gravid=)

Måtte disse ni mnd gå fort fort fort!!!

klemiklem

Skrevet

Gratulerer så masse. Glad på dine vegner.. :)

Skrevet

åå gratulerer, blir så glad når jeg leser at du er gravid :D ! Testet positivt på EL i dag for første gang ! blir masse sex de neste 48 timene ;) Håper å følge etter deg på 1 trimester 12 juni da er min IKM :D*

Jeg hadde akkurat begynt å nesten gi litt opp å finne EL osv.. men der kom den jaggu meg :P å vi som har fått time til utredning , kanskje jeg blir gravid nå det er typisk isåfall :P hehe

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Unner jo alle å bli gravide, men enkelte ganger er det ekstra fortjent :-) Du må fortelle hvordan det gikk etter at du har fortalt mannen din nyhetene. Tror aldri jeg hadde klart å vente så lenge, men skjønner godt at du vil si det face to face :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...