Gå til innhold

Anbefalte innlegg

blir borte en stund nå, men er å nå på mail eller FB-gruppen....

Får ikke inn så mye her inne lenger og bommer felt på når fødsler starter så velger å vere vekke her en stund ja....

Men vi er blitt en del som spår inne på spå-gruppen no :) Så bare å ta turen innom der :) Eller på mail [email protected] :) Er ikke her inne hverdag lenger!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143275817-borte-en-stund/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Vennen :-)

Tro meg det kommer til å gjøre deg godt :-) Selv er jeg heller ikke her mye, nå, og det kan på dagevis i mellom - og det er deilig å ikke tenke BIM :-) Ta den tiden du trenger, stikk innom når du føler for det og ikke la deg falle for den følelsen at er du her så MÅ du jo spå, for neida, det trenger du ikke ;-)

Svarte deg på tråden din ang kjærlighet, kan være at jeg tar feil, men det er noe som har forandret seg når det gjelder deg og din energi, så det var hva jeg fikk opp :-) Kan svare meg på pm om du har lyst :-)

Stor varm klem

kjenner det er godt å ikke spå så masse her inne :) Hjelper masse på min energi.. :) Må ha litt igjen nå fremover er så og si noe hver helg og minst 1 dag i uken no frem til slutten av juli :( Mye reising blir det også :( *liker ikke* men men.... God sommer til deg og resten her inne så kommer eg 100% tilbake med ny energi om ikke så lenge :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...