*Lissi* Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Snuppa er straks 6 mnd. og fullstendig turbo! Ingen av søskenene har vert slik. Alle som ser henne kommenterer hvor nyskjerrig og aktiv hun er:-) Umulig for henne å ligge stille. Ruller i alle retninger. Snur og vrir seg. Umulig å drikke feks med henne på fanget. Hun hiver seg frem og skal ha tak i alt. Den dagen hun skjønner "krabbekoden" kommer jeg virkelig til å få trimmet meg:-)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Hei du:) Jepp,kjenner til det der. Her er jenta snart 8 mnd gammel,og jeg kaller henne bare turbo! Ha ha Hun vil bare være på gulvet,så de gangene hun sitter på fanget begynner hun bare å marke seg. (Når hun er trøtt koser hun på fanget da) Hun krabbet før 7 mnd og gikk rundt bordet 2 uker senere. Så her har vi tatt bort alt av duker og ting hun kan rive med(som er farlig eller jeg er redd for). Jeg har aktive barn fra før av så er ikke overrasket. Men skulle ønske denne turboen tok det litt rolig for hun slår seg endel.(Blitt bedre nå heldigvis). Satser på at hun bruker opp alt kruttet som liten! Ha ha
kirvill Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Samme med poden her! Har fra tidlig av vært en som sover lite - altfor nysgjerrig til det gitt. Er nå 7,5 mnd, lysvåken fra 0530 for å komme i gang med klatring og sine første skritt langs tv-benk og sofabord. Mens de andre ungene i barselgruppen kan ta seg smådupper på fang eller på leketeppe, så er min i konstant bevegelse. Må ha hjelp til å sovne og slappe av. Slukner kl 18 om kvelden, svett og sliten :-)
*Lissi* Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2011 Hehe...bra det ikke er bare her. Klarer ikke sitte i ro i fanget og kose når hun er trett heller. Har dessuten begynt å våkne grytidlig! I begynnelsen av uken var det klokken 06.00. I dag våknet hun før 05.00! Litt i tidligste laget for mor i huset gitt. Har jo ikke ro i kroppen til å legge seg til å sove igjen heller. Var oppe 4 ganger å snudde henne i natt også...
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Hadde vært godt om hun kunne sovet litt lengerenn til 06.00 her også. Og når hun våkner så er det null sjans å få sovet videre. Jeg har henne i sengen fra rundt 04.00 (skal ha pupp). Når kl blir 05.30-06.00 er det bare klyping,lugging og hyling til jeg står opp. He he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå