2 tette og 1 badehette Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Ikm i går, ingen symptomer på at TR skal komme. Er kvalm, føler meg trøttere enn på lenge.. Test neg. Med førstefødte ble vi gravid på p-pillen og med kondom som sprakk, og med nr 2 testet jeg positivt dagen før Ikm. Hvor lenge skal jeg vente med ny test? Og er det muligheter for at tanker, og håp kan spille inn på at TR er forsinket? Håper noen kan hjelpe
LilleKnott Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Kan desverre ikke hjelpe, men jeg hadde også IKM i går. Venter på TR jeg også etter diverse svake positive og negative tester. Trøtt og tørst som sist da jeg var gravid. Men sist var det bare klare positive tester. Man blir jo helt tullete av denne prøvingen. Vet ikke hvor lenge jeg kommer til å vente med å teste igjen, men tror det blir innen onsdag om ikke TR kommer. Lykke til
2 tette og 1 badehette Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2011 Dytter i håp om at noen andre har erfaring og kan hjelpe?
*Ninnin* Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Beste er nok å vente, er mange som ikke får positiv test før leeenge etter ikm. Lykke til skal du være:) prøv på spå/horoskop kansje noen kan se noe? Er selv flere dager over ikm, uvist hvor lenge da syklus er litt klussete. men ingen positiv teste enda jeg heller. og er i mellom 6-4 dager etter ikm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå