Gjest Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Er det vanlig at man kjenner mindre bevegelser når hodet har festet seg? Synes i dag at lillegullet er så rolig ift hva hun bruker å være..var til jordmor mandag og da hadde hodet ikke festet seg, men hun mente det ikke var langt unna å gjøre det. Håper hun er mer aktiv i morgen så jeg slipper å gå slik å bekymre meg. Har ikke ringt føden, for jeg kjenner henne jo i perioder, men ikke så mye som vanlig.
wjkcg Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Hvor mye man kjennner kommer veldig an på hvordan babyen ligger og hvor mye fostervann som er rundt. Forrige gang følte jeg at jeg kunne følge armer og bein mye tydeligere enn nå. Her er hodet festet og jeg synes det er lite sparking, men mer dytting å kjenne nå. Legen min sier babyen ligger i mye vann, slik at det er vanskeligere å kjenne konturene. Men er du urolig er det letteste å helle innpå med rød saft eller spise noe søtt, får babyen igang ila 15-20 min, så kjenner du at alt er greit : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå