Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 7 mnd får 4 måltider i døgnet. Han får alt fra grøt, brødskiver, banan, hjemmelaget middag og mme. Men gråter nå alltid da vi setter han i stolen å skal mate han. Fortsetter med gråt under hele matingen nå også når han får melka si. Skjønner ikke noe jeg da. For bare noen uker siden gapa han høyt når han så sjea og strakk seg etter flaska. Nå bare gråter han.

Ellers så sover han hele natta og en del på dagen å er en veldig blid gutt. noen som har vært borti detta før?

Håper veldig på råd. Kan da ikke være at han plutselig ikke liker noe av maten? Har jo spist nesten alt detta siden han var 4 mnd.

Råd tas imot med stor takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanskelig å si hva dette kan være. Om han ikke har vært presset til å spise (for mye) tidligere, slik at han har negative følelser knyttet tilmåltidssituasjonen, kan det kanksje være at han har vondt i munnen (tenner?) eller i halsen? Om det ikke går over etter noen dager, bør du vel rådføre deg med helsestasjon/barnets fastlege.

Skrevet

Hmmm er så rart for han gaper og svelger maten men gråter innimellom. Gir ikke no tegn til at det kan være tenne. Har ikke fått noen tenner å jeg var over 10 mnd når jeg fikk tenner så tror ikke det enda..

Men la oss si at han har dårlig erfaring med mat da, (litt rart) hva gjør man med det? Vi synger og koser og er helt rolige med han når han spiser. Før gapa han jo og strakk seg etter skjea og digga maten. Litt trist synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...