Katha_ Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Jeg har i dag vært plaget med mange vonde kynnere og magen er stort sett steinhard. Plutselig har jeg også fått noen vonde knip/klyp i magen til høyre for navlen. Au! Noen som vet om dette er grunn til bekymring? Er 2. gangs forresten, og kan ikke huske at jeg hadde så kraftige kynnere sist.
Karamelline Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Er også i uke 29 og har hatt noen dager slik som deg, og i følge min jordmor var ikke dette noe å bekymre seg for. Helt normalt! Knipene i siden (kjennes litt som hold/sting for min del) har visst noe å gjøre med at båndene som holder mage/baby på plass strekkes og det var vanlig å kjenne mest på høyre side.
Katha_ Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2011 Det er nok ikke "båndene" i livmora som strekker seg, minner mer om krampe som plutselig hugger til. Det ble bedre etter at jeg fikk hvilt store deler av lørdagen. Men, i dag er det tilbake. Kraftige kynnere og plutselige knip/eller tak som er rimelig vonde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå