++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Noen andre som har dette jevnlig? Er skikkelig ubehagelig og innimellom litt skummelt når det tar lang tid før hjertet kommer inn i riktig rytme igjen.. Kjennes ut som om det kommer masse blod opp i hodet,og så dundrer hjertet i vei i god fart,evt at det begynner å "hoppe over" slag eller slår ekstraslag.. Skikkelig urytmisk. Hjertet jobber vel hardere nå på slutten(er 36+2),og er vel litt ekstra blod å pumpe rundt.. Så er sikkert ikke farlig,men innbiller meg at jeg vil føle meg litt trøstet om flere har det sånn..
Bimme Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Hei Sånn har jeg det også! Var plaget helt i begynnelsen av svangerskapet, så gav det seg en stund, før det kom tilbake i ca uke 30.. Flere ganger daglig, men det er på kvelden jeg legger mest merke til det. Ganske ekkelt, men legen sa at det ikke var grunn til bekymring, så jeg har slått meg til ro med det. Lykke til videre;)
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2011 Takk for det,lykke til videre til deg også. " Godt" å høre at det er flere som har det sånn..
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Om det er noen trøst så er jeg og har vært plaget veldig av dette jeg også. spesielt når jeg drikker kaffi, eller har vært veldig aktiv. Det er forferdelig ubehagelig.
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2011 Det er til stor trøst!!
Skatt-i-magen Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 Heisann! Ja, jeg har også opplevd at hodet holder på å sprenge og at det blir vanskelig å puste, hjertet dunker ekstra fort eller hopper over slag... heldigvis går det relativt fort over, men jeg merker det best når jeg ligger om kvelden, eller sitter i ro i go'stolen. Har hele tiden tenkt at det var noe som kom med det å være gravid, selv om jeg ikke husker det fra forrige graviditet. Nå er det snart slutt her også, og selv om det er vemodig å tenke på at det er siste gang, så skal det bli kjekt å hilse på nurket også. Gleder meg til å treffe henne nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå