Gå til innhold

Vonde kynnere i uke 36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er førstegangsfødende med termin om 4 uker, så er veldig usikker på om dette er normalt eller ei, derfor håper jeg på noen synspunkter.

Har i hele kveld hatt vonde kynnere som varer lenge, og magen har vært hard nesten sammenhengende i hele kveld. Men nå begynner det å bli litt ubehagelig. Det er som det strammer seg hardt over magen som et slags belte, og fikk istad også vondt i korsrygg, men det har gitt seg. Er ikke direkte vondt, og jeg tror ikke det er rier, men kan det hende det er slike modningsrier?

Er det normalt med så ubehagelig kynnere i uke 36?

Håper på svar!!

<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er også i uke 36 og har hatt et par kvelder med ubehagelige kynnere som kommer regelmessig. Det er nok modningsrier vil jeg tro:) Jeg har jo hatt rier med forrige så jeg vet jo hvordan de kjennes ut, men fødselen min den gang starta med svake rier/kynnere på dagen som ga seg og så kom de tilbake mye vondere om natta, så man vet jo aldri om det faktisk er rier. Etter hva jeg har lest så skal ikke kynnere bygge seg opp som en vond topp men det gjorde noen av mine, men likevel så var det ikke fødsel på gang.

Det er nok helt normalt og bare modning, men skulle det være noe som var i gang så hadde det jo tatt seg opp etterhvert slik at du ikke er i tvil, og du er såpass langt at det ikke er farlig om fødselen skulle starte heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...