Shamy Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Jeg lurer på når man skal gå til legen å ta en g-test? Jeg er ikke mer en 1 uke på overtid og får kun negative tester. Har hatt litt andre symptomer enn det jeg vanligvis pleier når jeg skal ha mensen. Jeg har fått munnsår (som jeg aldri har hatt), småømme bryster (pleier å ha supervonde 2 dager rett før mensen), helt utslitt og må sove naps hver eneste ettermiddag. Har også fått tidenes kviseutbrudd Det er helt vanvittig! Ser ut som en kjøttkake! Wæh! Må også opp på do flere ganger om natten, noe som jeg aldri har gjort før. Jeg tenkte jeg skulle teste igjen om noen dager. Jeg har en stabil syklus på 28 dager og har ikke testet for EL denne mnd. Vi har prøvd siden 2009, men ikke vært så veldige aktive de siste mnd, så jeg håper virkelig at det ikke er kroppen som kødder med meg. Hva tror dere?
Gutt, jente og ? Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 For meg høres det ut som om du er gravid )
Shamy Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2011 Begynte å blå nå Så ser ikke ut som det ble noe denne mnd heller..
Shamy Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2011 Meen.. er det noen som helst mulighet for at jeg kan være gravid selvom jeg blør? Har ikke blødd så veldig mye..
Apple80 Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 man KAN jo få mensen de to-tre første månedene man er gravid (selv om det er uvanlig), også kan det kanskje ha vært en festeblødning eller? Jeg ville gått til legen..for sikkerhetsskyld, og for å slippe å lure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå