Gå til innhold

Babycall anbefaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på besøk fra BIM, 2 dager til termin :-)

Tenkte jeg skulle høre med dere småtroll mammaer når dere begynte å bruke babycall? Og isåfall, hvilken anbefaler dere?

Takker for tips :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her har jeg SuperNova ;)

er virkelig fornøyd! begge enhetene er små og lette å bruke.. ekstremt godt batteri også.. glemte å slå av den ene i forigår så den hadde stått på i over 1 døgn.. og det hadde kun blitt borte 1 strek på batteriet. (er totalt 4 streker) grunnen til at jeg valgte denne var for at begge enhetene er små og lette og dermed er de ypperlige å bruke i vogna når gutten sover ute.. og her jeg bor går det ikke ann at han står ute uten babycall..

den koster jo litt.. men jammen er den verdt hver krone ;)

det er også temperaturmåler på den.

Skrevet

Jeg har den som ble kåret til best i test på tv 2 hjelper deg. Philips Avent med kamera,den er bra. Koster 1999,-.

Skrevet

Vi har SuperNova og er kjempefornøyd med den. Som nevnt over her er begge enhetene små og lette så det er en ypperlig babycall når babyen sover ute i vogna.

Vi begynte å bruke den da babyen vår begynte å legge seg tidligere enn oss på soverommet, da var han ca 4 mnd gammel.

Før det sov han ikke med mindre han enten lå på fanget eller i vogna når vi gikk tur.

Lykke til med nært forestående fødsel! :)

Skrevet

Philips Avent scd 510 er vi superfornøyde med! Har prøvd diverse, denne er utvilsomt best. Ikke kamera, men lett å justere og alltid til å stole på.

Skrevet

Vi har Luvion Grand Elite. Den er med kamera og er superbra. :-)

Kjøpte først SuperNova, men byttet den inn igjen da jeg var veldig misfornøyd med den. Vi satt oppe i stua og hørte jo babyen lenge før det slo inn på babycallen. Trodde det var noe feil med den, så byttet den til en ny, men den var like dårlig. :-( Jeg ville gjerne høre når baby våknet opp, men SuperNova slår ikke inn før baby begynner å skrike. Lå lenge og snakket og snudde på seg, men Super Nova reagerte ikke, og da er jo poenget borte mener nå jeg. Desuten lager Super Nova en irriterende klikkelyd hver gang den slår inn.

For de som bare vil høre baby når han skriker holder det med Super Nova, men hvis du vil ha mulighet for å høre hver miste lyd, bør du velge enten Philips Avent (kan høre baby puste) eller en med kamera. Kamera er genialt, for hvis man hører baby bevege på seg eller lager en lyd slipper du å gå ned å se om han har fått dyna over hodet e.l. det ser man på kamera :-)

Skrevet

Har babycall med video fra Clas Ohlsson faktisk. Kosta i underkant av 1000 kroner, og det funker kjempebra synes jeg da. :) Veldig bra night vision.

Skrevet

Vi har SuperNova. Er kjempefornøyd! Vi har satt babyenheten på max følsomhet for lyd.. Hender seg vi hører han på soverommet før babycallen har slått inn, men regner med at det er fordi gutten ligger i naborommet :P Mange synes det er teit at vi har babycall når gutten ligger i naborommet, men vi har den til når vi er på besøk til mine/samboers foreldre :) Der ligger gutten i en annen egt og har aldri hørt han før babycallen har slått inn. Jeg er glad vi kjøpte denne. Verd hver en krone! :)

Skrevet

Kjøpte SuperNova i går :) liker at begge enhetene er trådløse, lang batterilevetid i forhold til andre (35-40t) hendig størrelse, enkel å sette fra seg i seng/vogn. Ikke for stor og klumpete. og ikke avskrekkende pris. jeg kjøpte på babyshop til 1399 (meld deg inn i VIB- klubben og få 10% avslag) men man får den på flust.no til ca 1200 (etter hvor mye trumf- bonus man har å bruke) tredje best i test på tv2.no er heller ikke noe negativt

Skrevet

supernova! mest pga lav stråling, men den har maaange andre fordeler også!

Skrevet

Har Avent med kamera. Veldig fornøyd med den!! Veldig greit å kunne se der at hun ikke har dyna over hodet isteden for å løpe å sjekke. I tillegg ser jeg når hun begynner å bli urolig, så jeg kan gi henne smukken med en gang. Da sovner hun igjen på sekundet.

Skrevet

jeg har supernova og er kjempefornøyd med den. Begynte å bruke den ganske tidlig, når babyen sov ute i vogna, eller begynte å sovne i sengen sin tidligere enn vi la oss. Og bruker den fortsatt på eldste som etterhvert nærmer seg 3 år.

Skrevet

Supernova har vi, og er veldig fornøyde. Har stilt den inn på mest følsom, og hører at han begynner og bli urolig, før han skriker.

For oss var det viktig at den var lett og ta med seg, og lang batteri tid, så denne fyller våre kriterier.

Skrevet

Har tidligere hatt superNova, og var stort sett fornøyd med den.

Har denne gangen kjøpt Avent sin med kamera (tilbud på elkjøp til 1300,-) og synes den er super. Den ble også best i test i år:)

Skrevet

HAr Philips avent, den uten kamera men med display, temp og fuktighet måler, musikk og man kan snakke til baby:) er veldig fornøyd så langt. Denne, sammen m den m kamera ble kåret til beste babycall på TV2 hjelper deg. Ser ikke helt poenget med kamera....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...