Gjest Tuyo Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Er du/dere norske? Yasmin har en veldig utenlandsk klang over seg. Ser for meg en jente i fra iran eller noe sånt. Det første jeg tenkte på var Sara Yasmin, men da blir jo Yasmin mellomnavnet.... Har ingen andre gode ideer. Beklager.... :-)
4.gangs Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2011 Takk for svar:) Vi er norske:) synes bare yasmin er så fint. Passer det med Emmelie yasmin eller Yasmin Victoria?
Gjest Tuyo Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Emmelie er et navn jeg ikke liker så godt, Victoria liker jeg mye bedre da. Men sammensetningen av de to navnene, så synes jeg Emmelie Yasmin rullet mye bedre på tungen enn Yasmin Victoria.Emma Yasmin er MYE, MYE, MYE penere i mine ører. Liker det litt kort og enkelt, men smaken er som baken. Lykke til
Giss Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 Yasmin er jo et veldig poetisk navn. Kan foreslå: Yasmin Johanne Yasmin Elise Yasmin Celina Yasmin Cecilia Yasmin Miranda Yasmin Elida Yasmin Irene Yasmin Yvonne Yasmin Wilhelmina Yasmin Alette Yasmin Elea Lykke til med navnejakten.
4.gangs Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2011 Emma Yasmin var utrolig fint, men det er så mange som heter Emma:/
4.gangs Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2011 Maange fine navn:) tusen takk. Yasmin Elea var spesielt fint:) Sier ikke nei takk til flere forslag :)
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. mai 2011 #9 Skrevet 29. mai 2011 Yasmin er overhodet ikke fint til ei erkenorsk jente. Men det var vel forsåvidt ikke det du spurte om. Et andre fornavn som står til Yasmin er heller ikke enkelt, det er mye enklere å finne et navn som står godt foran. Eline Yasmin Ada Yasmin Eva Yasmin osv.
♥ Herligheten ♥ Skrevet 29. mai 2011 #10 Skrevet 29. mai 2011 Yasmin passer best som mellomnavn, synes jeg.. Emma Yasmin Sarah Yasmin Leah Yasmin Nora Yasmin Elise Yasmin Mellomnavn til Yasmin .. Yasmin Andrea Yasmin Ovidia Yasmin Marielle Yasmin Amelia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå