verpesjuk Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Jeg fikk satt inn 2 ferske egg 13.mai,dagen etter uttak. Det ene var 2-delt,det andre hadde ikke delt seg enda. Ble satt på lutinus x 3,og progynova x2 pr dag. Symptomene har vært ømme pupper,mensmurringer (ganske vonde til tider ), og vondt i korsryggen. Tok blodprøve i går på rd 14,men i dag begynte jeg å blø litt,pluss at jeg fikk de verste menssmerter ever... Får svar på blodprøven nå på mandag,men er skeptisk... I følge Medicus så skal jeg ikke få blødning når jeg går på progynova,så jeg ble litt redd i dag.... Noen som vet hvorfor jeg blør? Er det mensen? Velger uansett å fortsette med medisinene til jeg får snakket med klinikken på mandag,tør ikke å droppe det. Vær så snill å svar meg om du vet!!
♥Irbeni♥ Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Hei Verpesjuk! Jeg kan desværre ikke svare deg på spørsmålet ditt... Håper du får gode svar hos de fantastiske folkan på Medicus. Vi hører også til der! Vi hadde innsett den 23.mai. Jeg skal kryssefingrene for at det er festeblødning el. såre slimhinner.. Blør du mye?
verpesjuk Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2011 Hei Irbeni,og takk for svar uansett:) Jeg blør ikke såå mye,men endel likevel. Litt sånn lyserødt/brun-aktig m/slim (beklager så mye de gufne detaljer..!!) Har begynt å komme litt i trusa,så i natt tok jeg bind på. Tok cbd i dag tidlig,og den viste Ikke Gravid, så dette er nok dessverre mensen...(((((((( Har grusomme smerter i tillegg.... Men tar fremdeles medisiner bare sånn i tillfelle,så får jeg snakka med en av de supre damene på Medicus i morgen og avtale fremtiden. Masse lykke til alle rugere,jeg krysser fingrene for at INGEN av dere ser blod på leeeeeenge!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå