Gå til innhold

Grusom smak i munnen når jeg spiser... metall??

Anbefalte innlegg

Etter middagen i går kveld, har jeg hatt en fryktelig smak i munnen hver gang jeg spiser og drikker.

Vanskelig å forklare smaken, men av og til kjennes det som metall smak og av og til som løvetann (??).. Ligger helt bakerst på tungen og bak i halsen.. Grusomt!!

Noen som har opplevd dette? Og som vet hva det kan være?

I går spiste jeg biff, chips og løk&champignong krem saus. Kan det ha kommet av løken, eller?..

Fortsetter under...

Annonse

Så flott at apoteket er stengt i morgen da, slik at jeg må vente helt til mandag med å ta test (om ikke smaken forsvinner...).. :-O Uff...

Ja, spiste pinjekjerner på salaten til lunsj i går. Men smaken kom ikke før på kvelden i 9 tida. Lunsj spiste jeg klokken 11:30. Kan det fortsatt være pinjekjernene? :-)

Annonse

Ang. pinjekjernene.. spiste de ca 11:30. Smaken kom først i 21 tiden.

Men kan jo være.

Ang. jernmangel.. vil smaken komme sånn plutselig bare?

Får se om det ikke går vekk. Om det ikke går vekk får jeg sjekke her lageret mitt:)

Hadde dere det hele tiden, eller kun når dere spiste? Jeg får det kun når jeg spiser eller drikker. Uansett hva det er.

Orker ikke spise pga det.. Ca 10 min etter jeg har spist forsvinner smaken i munnen. Det er det som er så rart.. at det kun kommer når jeg putter noe i munnen.

Ps: fant et apotek som var åpent, tok gravi test, ikke gravid! :-)

Hadde det hele tiden, men all mat og all drikke smakte metall så det var ingenting som smakte godt. Hos meg kom smaken dagen etter at jeg hadde spist pinjekjerner og det varte i 4-5 dager. Var hos legen og tannlegen og alt mulig, holdt på å bli gal. Så ble det helt borte, har ikke spist pinjekjerner siden.

Det var nok pinjekjernernen, ja. Flere på jobb som hadde fått det samme. Spiser aldri mer pinjekjerner i alle fall!! Og det som er så godt, da!!

Greit å få svar her, så slapp jeg betale lege for å få vite det! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...