Gå til innhold

Jeg vet at bukplastikk kan bli dekket økonomisk, men hvordan er det med pupper?

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig små pupper. Bruker A-cup, og puppene mine fyller ikke ut den.... Etter min første graviditet er de fulle av strekkmerker, og ganske slappe... Er gravid nå, og tenker at de blir enda slappere etter at jeg er ferdig med å amme nr.2. Er en brystforstørrelse noe som også kan dekkes??

Fortsetter under...

Noen svært få som får dekket brystforstørrelse. Men mener det er de som er helt flate, som ikke har særlig med brystvev i det hele tatt. Altså, ser du som en gutt på brystet. Det skal også være en psykisk påkjenning for å få det dekket.

Så det er svært få som får dekket brystforstørrelse. Brystreduksjon derimot er lettere å få dekket pga. plager med nakke og rygg.

Annonse

du får ofte nedbetaling over tid når det kommer til private klinikker (ellers hadde de ikke gått rundt trur jeg :P ) Så hva med å stikke innom for en konsultasjon og forhøre deg?

Jeg skal forøvrig få dekket brystreduksjon og stramming, pluss bukplastikk, så fort jeg er ferdig med unger (skal ha en til). Men det er pga fysiske plager og fare for fysiske plager (stor hengevom som kan kan gi grobunn for sopp og trykksår og ødelagt hud) Enklere å få det dekket når det er fare for at du kommer til å koste staten mer pga sykdom/plager senere ;)

I ekstreme tilfeller er det mulig å få dekket alt. Jeg fikk dekket rent brystløft etter amming og vektnedgang. Hadde da rund 25-30 cm med heng i fra under brystet. Puppene hang med andre ord på linje med navlen.

Dersom du ikke fyller en Acup engang ville jeg søkt om å få dekket silikon.

Takk for svar! Det er en stund til det er aktuelt for meg, så jeg får tenke litt på det. Får vente på å se resultatet også... Ser for meg at jeg kommer til å ta både bukplastikk og puppene, hvis jeg først skal gjøre noe. Men det kan kanskje ikke gjøres samtidig...?

både ja og nei - kommer an på hvor omfattende.

Konsultasjon hos klinikkene er (nesten) gratis, sjekk google og bli klokere.

Da får du også opp treff på en norsk dame som har blogget om hele herligheten - og hun fikk det dekket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...