Gå til innhold

Når man er syk, ang pc bruk.

Anbefalte innlegg

Syns dere det er rart at folk sitter på nettet når de er syke? Slik som fb og sånn?

Jeg syns ikke det er det minste rart. Jeg er av typen som ikke sover 24/7 selv om jeg er syk. Men jeg sitter mye på dataen da jeg ikke orker så veldig mye annet.

En jeg jobber sammen med mener at man ikke er syk hvis man orker å sitte på dataen. Han mener da at man burde stille opp og være på jobb istedet.

Vi jobber i en butikk. Og jeg er IKKE på jobb med forkjølelse med rennende nese og øyne. Men jeg klarer da fint å bruke dataen allikevel. Samme gjelder om man har spysyka, man spyr jo liksom ikke hele tiden da heller, man klarer å sitte på dataen innimellom doturene.

Syns han har ett merkelig syn på det å være syk og ikke være på jobb jeg da.

Hva syns dere? Greit å sitte på nettet når man er syk og ikke er på jobb?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143274473-n%C3%A5r-man-er-syk-ang-pc-bruk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som deler hans syn på akkurat det, men jeg har inntrykk av at de fleste av disse er av den eldre generasjon da, som knapt vet hva en bærbarr PC er :P Selv er jeg sykemeldt nå pga bekkenplager, men jeg klarer da fint å sitte litt på facebook og dib likevel. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...