Gå til innhold

Da har ei "alenemor" mistet sine stønader takket være meg

Anbefalte innlegg

22:24 : Om man ikke får seg jobb så burde man heller vurdere å flytte enn å gjøre seg til kjeltring.

Og når kjeltringen blir tatt og satt i fengsel så er det alltid kjeltringens egen feil. Det er ikke den som melder fra, politiet som arresterer, juristen som påtaler eller dommeren som dømmer sin feil. Det var kjeltringen selv som valgte å gjøre en kriminell handling, ingen andre.

Fortsetter under...

jeg passer mine egne saker enkelt og greit. å nei, jeg er ikke "alenemor". jeg er samboer og student som gjerne skulle hatt litt mere penger, men som ikke velger å ta den "enkle" veien nemlig fordi det er ulovlig. hva andre gjør bryr jeg meg katta om!

Ja..... for hun er ikke aleneforsørger.. og skal derfor ikke ha støtte som aleneforsørger...

Og du som pisspreiker om penger ut av landet... den må du lenger bort med.. jeg vil heller gi penger til funksjonshemmede barn på barnehjem i østEuropa, enn de som bare stjeler penger her..

og som hun andre sier.. man kan jo flytte på seg for å lete etter jobber..

Når folk f.eks ABSOLUTT skal bo i f.eks Oslo - det dyreste stedet i landet, for deretter å stjele penger for å ha råd til å bo der.. da er det ille

Man burde greie å planlegge sin økonomi før man får unger.. men det gjør man jo ikke i dette landet... trenger jo ikke å spare noe selv... får fra staten....

Og om folk fortsetter å snylte på dette, så vil det bare føre til innskrenkinger på støtten...

Hvordan skal dette landet bli, dersom folk bare skal utnytte og ikke bidra? Vi kan ikke ha et land der 50% blir en kvise på samfunnets rumpe... da går vi under fort

Annonse

Kjempebra!

Jeg har også meldt ei (for noen år siden), men NAV brydde seg ikke! Hun jeg snakker om hadde egen leilighet og postadresse, men hun bodde i en annen by sammen med barnefaren. OS brukte de til å dra på sydenferier... Arg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...