Gå til innhold

HAH! andre en meg som ser på "Little Miss Perfect" ?

Anbefalte innlegg

Jeg kan bare ikke skjønne hva som er så gjevt med å stille ut jentene sine som små plastikkdukker...Også hu med gebiss.. det så jo helt fælt ut!

Jeg synes heller ikke at det tar seg bra ut å la småjenter vise seg frem i bikini og badedrakt!

Fortsetter under...

har sett det, og synes det er forkastelig. det er helt håpløst at små jentunger skal få banka inn i hodet at utseende betyr alt,løstenner,falsk brunfarge,parykk, falske øyenvipper,sminke etc.

jævla glad noe slikt ikke finnes i norge...enda...

Syns faktisk synd på de små jentene jeg. Man ser jo at dem gjør det for foreldrenes del, hovedsaklig mødrenes. Ser ikke noe annet enn kritiske sure mødre som irettesetter jentene for at dem ikke står riktig eller bommer litt på numrene sine.

Fy f.... sier jeg. Hva slags unger vil folk ha? Selv om jeg selv har to nydelige døtre (selvfølgelig, alle har vel det) så kunne det ikke ramla meg inn å style dem opp på denne måten og stille dem ut. Ser jo ikke hva som er på innsida av sminka og brunfargen jo. Og løstenner... hva gir du meg? Hva er vel mer sjarmerende enn en unge i tannfelling:))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...