Gå til innhold

beskriv ditt forhold til svigermor og svigerfar..

Anbefalte innlegg

svigermor og svigerfar har jeg et dårlig forhold til. det fordi de ikke er fornøyd med valget sønnen dems gjorde når han valgte meg. jeg tror vell de ikke helt vet hvorfor de ikke liker meg. bare blitt sånn og jeg liker de ikke pga all krangel.

Fortsetter under...

jeg elsker de over alt på jord! de er sidestilt med mine egne foreldre, svigerfar er egentlig mer far for meg enn min egen pappa til tider.

bare så desperat synd at de bort i et land laangt unna...

jeg er 100% sikker på at jeg hadde hatt de samme føelsene for dem hadde de bodd i nabohuset, det er bare slike folk de er, skikkelig enkle å elske!

De bor langt vekke, så har igrunna aldri blitt ordentlig kjent med dem. Men skulle ønske vi fikk et masse bedre forhold, skulle ønske vi fikk en skikkelig god kjemi. Men lurer på om det kan komme av at mannen min ikke har kjempe god kommunikasjon med de, og derfor blir det igjen vansnkelig for meg.

Min mann og jeg er i gjengjeld hos min familie opptil flere ganger i uken. Han snakker med sivgerfar daglig. Han ringer min mamma også, ofte! Snakker om løst og fast! Det syns jeg er kjempe koselig ! :) Det betyr veldig mye!

Faren til mannen min er svært syk og ligger på det siste, og det har han gjort de siste 5årene jeg har vært i familien.

Svigermor er veldig opptatt og er ikke så veldig interssert i hverken sønnen sin eller barnebarna.

Annonse

Har bare et avstandsforhold til dem, da vi bor på forskjellig kant av landet. Og det er like greit, for vi er veldig forskjellige. Både jeg og svigers er høflige og hyggelig mot hverandre når vi møtes, men det stikker ikke dypt. Besøker dem 2-3 ganger i året, de besøker oss max 1 gang i året. Utenom dette har jeg ingen kontakt med dem, men mannen har jevnlig kontakt.

De bor en halvtime unna og vi ser dem ihvertfall en gang i uka, ofte mer. om vi trenger barnevakt en sjelden gang stiller de gjerne opp(de gjør forøvrig mine foreldre også) og vi har en supergod tone, kunne ikke vært heldigere med svigers:D

bor på samme plass som mine sverforeldre. syns de er kjempegreie og snille mennesker :D hjelper til, er morsomme og overkjører ikke meg. kan også spøke med dem med det meste :P

er kjempedeilig å ha god kontakt med dem, også er de kjempeflinke me barnebarnet sitt!

Mine svigerforeldre er skilt og gift på nytt. Så jeg har to par med svigerforeldre.

Jeg har et godt forhold til svigerfar og hans kone. Det er vel hans kone som har en mest sentral plass i våre barns liv. Hun har virkelig gjort ALT. Noe jeg setter så stor pris på.

Svigermor og jeg har hatt våre kamper. Mest fordi hun bryr seg lite om barnebarna. Hun ringer til 17mai, bursdager og jul. Hun er et svært kaldt menneske, og har aldri gitt barna en klem eller en oppmerksomhet. Hun ringer fordi hun må. Min mann har ikke vokst opp med sin mor.

Mannen hennes kjenner jeg ikke. Han ønsker ikke noe kontakt med oss. Har vært på besøk et par ganger, men er helt taus - sier ingenting.

Har eit heilt supert forhold til svigers:):)

Dei bur i samme bygda som oss, ser dei nesten kvar dag... Eg og svigermor er som venniner.. Kan sitte å prate i mange timer sammen om alt....!!!=) Prater meir med ho enn med mamma....!!!

Dei er veldig opptatt av barna våre, og dei passer dei meir enn gjerne:)

Annonse

Jeg har et godt forhold til svigers. De bor en tre timers kjøretur unna, men vi reiser på besøk så ofte vi kan. Svigerfar kommer jeg godt overens med, men vi har ikke så veldig mye å snakke om på tomannshånd. Svigermor elsker jeg!! Beste svigermor en kan ønske seg. Hun er den kreative sjelen jeg skulle ønske jeg var selv og jeg storkoser meg i hennes selskap. Kunne fint reist på besøk til svigers alene jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...