vår første 19 mnd prøving Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Denne runden har jeg testet etter EL og har testet hver dag siden syklusdag 7 og er på 14 nå men fortsatt ikke positiv EL test ! Skal jeg fortsette testingen? Jeg har vanligvis bare en syklus på 22 dager :S nå er den opp i 28 siden EL enda ikke har kommet :S var kvalm i går og i dag og litt ellers i uken, kan jeg være gravid? har man ikke EL da??? Blødde lite og rart forige mens ..... blir sprø av dette her ! :S
Happy87 Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 For meg så virker det bare som om syklusen har forlenget seg. 22 dager er jo veldig kort da. Kan nok være at kroppen ikke har kommet helt på plass igjen (sluttet ikke du på p-piller i juni?) og at syklusene blir litt lengre nå. Hvis du hadde vært gravid så ville du fått positiv el-test også. El-testene slår ut på hcg også. Fortsett å teste i noen dager til så kommer nok el etterhvert. Lykke til:)
vår første 19 mnd prøving Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2011 Tror du den har helt sånn plutselig? Den har vært kun 20-22 dager helt siden januar og regelmessig hver mnd. Ja sluttet ifjor på p-piller. Okei viste ikke at EL testene slo ut på hcg og. bruker digital EL test fra apoteket.. sånn med smilefjes og runding. har bare fått runding hele uken. Har 3 tester igjen får bare fortsette testingen :/
vår første 19 mnd prøving Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2011 Jeg kan vell ikke hatt EL når jeg hadde mensen? altså på dag 5 eller sånn? ellers så holder den på å forlenge seg til normal syklus muligens som du sier. det burde jo være positivt, da får det tid å feste seg noe når det er 2 uker og ikke bare 1 fra EL til mens. Håper EL kommer iløpet av de 3 neste dagene..
Happy87 Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 Har lest om flere her inne som har hatt regelmessige sykluser leeenge for så å plutselig få en som er mye lengre enn vanlig. Det er nok bare el som er forsinket. Kan du ikke ta å bestille billigstrimler fra nettet da? Hvis du bestiller idag så får du de onsdag eller no? Så tester du med de tre du har igjen frem til da..
vår første 19 mnd prøving Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2011 Okei vi får se om mensen kommer 4 juni, har IKM da. Men nå blir den jo flyttet siden EL enda ikke er kommet.. før jeg begynte på p-piller hadde jeg 28 dager uten blødning og blødning i 7 dager ca. Hvilken nettside burde jeg bestille fra? og er de like bra som de fra apoteket? er det trygt å bestille derfra med tanke på å oppgi kortnummer og alt..?
snuppo Skrevet 28. mai 2011 #8 Skrevet 28. mai 2011 ta å dra til legen å teste progestreon nivået ditt om du ikke allerede har gjort det
Happy87 Skrevet 28. mai 2011 #9 Skrevet 28. mai 2011 Du kan gjøre som snuppo sier og ta progesteronprøve for å sjekke om du har hatt el eller ikke. Ellers så vil jeg si det at jeg bestiller tester fra lavpris-tester.com og er veldig fornøyd med de. Kjøper 21el-tester og 10g-tester for rett over 150kr (er sånn pakketibud) Har tatt en stor del tester de siste årene og har kun fått en eneste falsk positiv test.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 28. mai 2011 Takk det ante jeg ikke at man kunne teste hos legen får høre hva legen sier på mandag. Jeg så på billigtester.no , har funnet noen brae der. Er det trygt å bestille der? har du bestilt der før?
Happy87 Skrevet 28. mai 2011 #11 Skrevet 28. mai 2011 Har ikke bestilt derfra selv, men har lest om ganske mange her inne som skryter veldig av den siden, så den er nok trygg å bestille fra.
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 29. mai 2011 #12 Skrevet 29. mai 2011 Du kan faktisk ha hatt EL uten at testen har fanget det opp. Det skjedde med meg den mnd jeg ble gravid. Testa og testa, og testene slo ikke ut før jeg nærmet meg tid for mensen. Og da slo de ut på hcg. kanskje jeg bare hadde dårlige tester, men det kan tydeligvis skje enkelte. Fortsett å teste du. Jeg hadde enkelte mnd en syklus som var opptil ti dager lenger enn det vanlige.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 30. mai 2011 fant EL i dag på dag 16 i syklusen IKM 12 Juni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå