Treningsmamma har født ♥ Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Jeg er på hyttetur uten veiforbindelse og er i uke 32 nå. Har siden i går hatt veldig press nedover, babyen har forandret bev sine og jeg har kynnere som gjør meg kvalm når de kommer. Ringte føden og de mente jeg kunne ta d m ro, men kjenner jeg engster meg mye da jeg er tredjegangs og født før termin de andre gangene. Vet d er et lokalt sykehus her... Burde jeg ringe og ta en sjekk. Eller skal jeg bare vente? Veldig glad for hjelp
Moonfreckle Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Hvis du er veldig bekymret, ville jeg ringt og bedt om en sjekk! Eventuelt reist hjem. Man skal jo liksom KOSE seg, når man er på hyttetur.
Multebæra Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 jeg har hatt det veldig likt deg, nettopp lagt inn et innlegg om det samme selv. Var på føden å sjekket jeg, hos meg hadde ikke kynnerne hatt noe effekt. Og jeg syns du skal ta deg en tur inn å sjekke selv, jeg er i allefall litt roligere Og jeg fikk beskjed om å ta kontakt med en gang hvis jeg følte det forandret seg og ble enda verre Var så heldig å traff på en super hyggelig jordmor og en flink og forståelsesfull lege. Og de undersøkte meg grundig. Dette er også min tredje og de sier jo de er en luring
wjkcg Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Enig med de andre her: bedre å sjekke enn å være redd. Kan godt hende du får ordentlige svar bare ved å ringe også, så ingen grunn til å la det være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå