Gjest <308+11<3 Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Når er det egentlig vanlig at magen synker? husker ikke når det skjedde sist.
2små,rosa&blå Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Har bare noen myter å komme med her egentlig.. Magen synker 3/4 uker før fødsel når hode fester seg. Når magen synker er fødselen mindre en 4/6 uker unna Magen synker raskere på førstegangsfødene da livmoren ikke er så "slapp" da kan nemlig babyen svømme rundt litt lenger. Men vet ikke helt jeg.. Da jeg var førstegangsfødende sank magen allerede da jeg hadde 3 mnd igjen av svangerskapet, hode satt skikkelig fast allerede da. Noe som var kjempeflott ettersom jeg aldri ble så veldig stor. Denne gangen svømmer babyen rundt der inne fortsatt og jeg har ca 2 mnd igjen (-; Og denne gangen er magen STOR ja..
Gjest <308+11<3 Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 takk for svar Ja føler at babyen svømmer rundt inni der jeg også, og at den har god plass. Noe som det kjennes ut som lungene mine ikke har, så hadde vært godt å kunne trekke pusten ordentlig igjen. Får satse på at den hvor det står 4/6 uker før fødsel stemmer. da er det ikke såååå lenge igjen til pusten er som før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå