*Lissja* Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Flere som har dratt utenlands i denne tiden..? Tenker oss til tykia en uke.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Absolut! Vi var i Thailand när jag var runt 16 veckor på väg Ta på dig stötte strumper på flygresan och drick rikligt med vatten. och håll dig borta från skumma restauranger och gå heller på de trygga!
lillegull2 Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Jeg har fått beskjed om å ikke reise sydover både av fastlege og legen på riksen. Men det kan være på grunn av at jeg venter to. Er nå i uke 14. Men så lenge du er forsiktig går det nok bra
påskebabyen + novemberbabyen Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 jeg er nettopp kommet hjem fra en uke på Kypros, er i uke 16 og har storkost meg i varmere strøk med både masse god mat og soling pluss badning. Deilig å koble av litt fra alt maset her hjemme
septemberpiken Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 Jeg var på Kanariøyene da jeg var 25 uker sist, det gikk kjempefint, og lege hadde ingen innvendinger på det. Så lenge man tar noen forholdregler er det jo ikke noe problem å reise tidlig i graviditeten (hvis man er i form til det og ikke har risikosvangerskap... jeg reiste i Midtøsten i uke 10-11 denne gangen).
nr 4 i vente <3 Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 Hei. Jeg dro til Kreta når jeg var 12+4, var der i 14 dager. alt gikk helt fint. Gjorde som jeg pleier på ferie (uten alkohol) Og fosteret har det fremdeles helt fint =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå