Gå til innhold

dere som er gift og som fikk forlovelese ring går dere med forlovelse ringen nå når dere er gift??

Anbefalte innlegg

jeg er gift og går med begge ringene,,. men nå begynner forlovelse ringen å bli liten og trang., derfor lurer jeg på om det er vanlig å bruke den. føles litt rart å spørre min mann om å utvide den.. er jo ikke den ringen som har mest betydning lengre.

Fortsetter under...

hvorfor må du spørre mannen om å vie den ut?

Ja jeg går med begge, fikk en alliansering med diamant når vi forlovet oss og giftering når vi giftet oss. de passer ferfekt sammen på samme finger.

Hos oss gikk bare jeg med forlovelsesring. Og jeg bruker min diamantforlovelsesring sammen med gifteringen. Kommer alltid til å gjøre det. Jeg valgte bredde på gifteringen utifra at de skulle brukes sammen. :)

Jeg skulle gjerne gått med begge, men var så ekkelt heldig at mannen min kjøpte kjempestor diamantring til forlovelsen, og den er bare alt for upraktisk å bruke til vanlig. Brukte den ikke så mye før vi giftet oss heller, driver med hest og hund hver dag og var redd for å ødelegge den. Og nå som jeg er gravid får jeg ikke på meg gifteringen, så den er i kjede rundt halsen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...