Mamita_Linda Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Noen som har noen gode kjerring råd for å få fortgang på ting? Vet han kommer når han er klar men verdt noen forsøk??
fru H Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 etter en uke med lite/ingen søvn pga dobesøk og maserier er jeg ogå klar. Har termin om en uke, men dette klarer jeg ikke lenger. Skal liksom være mor til en 5åring og 2åring også. Jeg er moden med 3-4cm åpning, men ingenting mer skjer. Skal spise grøt idag da, har hørt kanel kan være noe:-) Ellers sex, men gubben her er ikke så lysten når det er åpning allerede og han har hørt jordmor og overlege si at de kan ta rett inn på hode til ungen.....
Mamita_Linda Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2011 Såpass ja... Har 13 dager igjen jeg... Men masse kynnere og urolig unge som holdt meg våken 3 timer i natt.. Er til å bli gal av... Aner ikke om jeg er moden eller har åpning men skal til jordmor på mandag, kan hu sjekke det? Har nemlig brukt lege hele svangerskapet jeg... Bare vært hos hu jordmora en gang...
Mamita_Linda Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2011 Såpass ja... Har 13 dager igjen jeg... Men masse kynnere og urolig unge som holdt meg våken 3 timer i natt.. Er til å bli gal av... Aner ikke om jeg er moden eller har åpning men skal til jordmor på mandag, kan hu sjekke det? Har nemlig brukt lege hele svangerskapet jeg... Bare vært hos hu jordmora en gang...
fru H Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 Vet at det ikke er alle jordmødre som gjør det, men det koster jo ingenting å spørre. Jeg fikk det sjekket på sykehuset da jeg var der for å sjekke om jeg lekket forstervann. Da strippet de meg også, noe som bare førte til maserier.... Ble gjort på tirsdag
Mamita_Linda Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2011 Håper det går fort for deg da... Hadde de maseriene forrige uke og de er slitsomme ass...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 28. mai 2011 #7 Skrevet 28. mai 2011 Sex er vel det beste rådet. Ellers brystvortestimulering, sterk mat, aktivitet, akupunktur... Men min erfaring er at lite funker hvis man ikke er moden!
2små,rosa&blå Skrevet 28. mai 2011 #8 Skrevet 28. mai 2011 Sist gikk jeg 12 dager over tiden, og prøvde alle rådene i boka pluss litt til. Ble ikke satt i gang, da jenta mi hørte truslene om igangsetting og kom som et skudd av seg selv (-; Men denne gangen skal jeg gå til modnings akupunktur og igangsettings akkupunktur om ikke noe skjer på termin. Du kan ta igangsettings akupunktur selv om du ikke har gått til noe slikt tidligere i svangerskapet (-: Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå