Gå til innhold

Hvor mange er vi i 14pp her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tr kom igår så jeg går nå over i 14.pp med nummer 3

Har to gutter, november 2005 og februar 2008

Måtte denne våren bringe mange etterlengtede spirer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slenger meg på her. Fikk tr på fredag, og går dermed inn i vår 14.pp. ALLTID tungt å begynne på ny periode. Føles som en evighet til neste ikm.

Nå er jeg ferdig med alt av Vitex, biodronning, wild yam. Vitex klusset min ellers stabile syklus. SÅ nå er jeg tilbake til 28 dagers igjen;) Nå er det kun sunn kost, trening og omega3, C vitaminer og sink. og ikke minst prøve å slappe av, og ikke tenke så mye på det....;o) haha, for det er jo lett!!

Bruker du noe tilskudd av ett eller annet slag?

Skrevet

Vi har det ganske så likt vi to da. Gikk også inn i 14.pp på fredag. Tidligere pp har jeg prøvd ut bidronninggele og wild yam. Det eneste det førte med seg var å klusse til hele syklusen. Endte opp på sykluser over 40 dager. Har ellers ligget på 30-33 dager. De to siste pp har jeg ikke tatt noe og er tilbake til normale sykluser.

Nedtur å starte på ny pp:-( som du selv sier føles det som en evighet til neste ikm.

Humøret er alltid på topp fra el til ikm, men så kommer tr og da faller det helt på bånn. Nesten som at jeg blir litt deprimert. Temmelig lei nå ja

Det tok 12 mnd å bli gravid med første mann og 9 mnd med andre, så nå begynner jeg å bli skikkelig utålmodig. Prøver så godt jeg kan å holde motet opp, men er ikke alltid like lett det heller.

Har du barn fra før?

Har du startet utredning?

Vi får håpe at 14 er lykketallet vårt, så vi kan møte sommeren med voksende mager begge to. Masse lykke til:-)

Skrevet

Ja, nå må det vel snart være vår tur! Hvorfor skal det være så vanskelig å lage disse barna;) De blir ihvertfall veldig etterlengtet.

Du har jo vært gjennom det før, og har klart å få to til slutt, tross mye prøving. Ikke gi opp håpet på nr 3. PP14 skal bli VÅR TUR! (uten bruk av disse helsekostproduktene, hehe)

Selv har jeg ingen barn. Er 33 år, så føler tiden går litt fort. Jeg tror nok det skal ordne seg tilslutt, hadde bare vært så mye bedre og visst hvor lenge man må vente liksom...

Vi er under utredning, status: Venter på resultat på sædprøve og mine 2.gangs blodprøver. Alt er sålangt fint med min prøver. Er veldig spent på resultatet! Største skrekken er, tenk om vi aldri skal få barn!!! Whæææ... bare oss to da liksom (hehe, vi har det bra altså, men man får litt mer perspektiv på hva man vil med livet).

Mange av mine venninner som er gravide for første gang, og mange som spør oss, og jeg er blitt god på å smile det bort, og si jaja, vi får nå se hvordan det går med de andre gravide først, (mens hjertet blør..!!)

Vet du hva, vi får bare nyte sommeren, er jo en fantastisk tid nå, gjøre alt vi kan som ikke gravide kan, og nyyyte det! ENIG?

Har bestemt meg for å ikke sette livet på vent i dette prøveriet...

Skrevet

Enig i den ja:-)

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves heter det jo også. Vi får prøve å være positive, så kommer nok vår tid som gravide. Er jo en lettelse å vite at jeg kan bli gravid, og kose meg med de to vi har.

Håper alle svarene på prøvene deres er positive.

Jeg skal til legen på fredag, så får vi se hva han sier om prøvingen videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...