Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 Mitt barn på 18 måneder sikler ennå........ Fler som siklet lenge?
Rødhette <309+<312 Skrevet 28. mai 2011 #2 Skrevet 28. mai 2011 Her brukte vi sikle smikke på mini fra han var ca 8-9 mnd til han var 22 mnd.. :-) det var veldig uvant når vi ikke lengre trengte smikke på han, var liksom blitt vandt til at han hadde smikke rundt halsen hele tiden, :-)
j@d@ Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 min gutt er snart 2 år, å sikler masse. men har nå fått vite at d kan være polyppene. de sikler en del når de får tenner og slikt, men etter som jeg forsto på øre-nese-hals mannen vi var hos kunne d ha en sammenheng m polyppene. min gutt er ofte snørrete og snorker en del. så nå skal han inn til ny vurdering til høsten om å fjerne de og sette inn dren. (ørebarn)
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2011 #4 Skrevet 24. juni 2011 Jeg har en gutt som snart er 3 år, og han sikler fortsatt. Går med siklekrege hver dag. Trenger riktignok ikke skifte den i løpet av dagen slik vi måtte før.
Lemonia Skrevet 25. juni 2011 #5 Skrevet 25. juni 2011 Min gutt på 2½ sikler en del ennå. Men han har ennå ikke fått alle toårsjekslene helt fram, så regner med det er årsaken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå