MammaBrum Skrevet 28. mai 2011 #1 Skrevet 28. mai 2011 I tillfelle, noen som vet hvor jeg kan få tak i noen? Kjøper velling i Sverige og det liker gutten veldig godt. Jeg har måttet slutte å amme ganske tidlig, og jeg tror velling og mme dekker noe av kosebehovet. Men jeg er lei av å måtte klippe i stykker tuttene fordi hullet er for lite, og når jeg først har laget et snitt så revner de alltid vidre. Ettersom velling tydeligvis brukes mye på andre sida av grensa - de har jo et vanvittig utvalg - så lurer jeg på om noen vet om de også har tutter som egner seg for formåtet?
Gjest Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 De får du forresten tak i på barnas hus og babyshop og ringo leker
El1 Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Jeg bruker dr browns størrelse 4. Tror de heter; for tjukkere væske. Fungerer suverent!
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 MAM nr 3 for 4+ måneder, for mme og velling. Regner med de også selges i Norge.
Frøken B ღღ Skrevet 28. mai 2011 #6 Skrevet 28. mai 2011 Avent har også flaskesmokker for velling. De heter "for thicker liquids" og selges på apotek og barneutstyrsforretninger. Har ikke sett de i dagligvaren...
MammaBrum Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2011 Tusen takk for mange svar Va og kjøpte reisetrille i dag, så jeg kikka litt ekstra og da fant jeg de fra Avent "for thicker liquids". Skal teste nå, blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå