Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager at dettan blir et syteinnlegg, men må bære ha det ut....

Har en sånn pyton dag i dag!!!

Kjenn ingenting av det som æ har kjent dagan etter innsett... Å med det forsvant jo trua og håpet...

E bære på rugedag 5, men de andre dagan har æ vært øm rundt livmortappen når æ har satt inn lutinusen. Men i går hva det mindre ømt og i dag hva det ikkje ømt i det heile tatt....

Æ blir såååå lei mæ og litt sur.... Hadde virkelig håpa at det sku gå denna gangen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke du trenger å bekymre over at du ikke kjenner noe.... hvis du hadde ferskforsøk så kjennes jo det ømt ut rett etter uttak/innsett... og etterhvert roes det seg ned der nede.

Leser man tråder om hva dei som har blitt gravide kjente så er det lite... og de fleste ting kan jo komme fra progesteron støtten :) og eggløsningsprøyter som ømme bryster...

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Det er bare noen dager som er så tung å komme igjennom!

Man blir litt sånn småtullette og pesimistisk!

Jeg har hatt en sånn dag i dag.... :(

Skrevet

Kjipt med sånne dager. Er på rugedag 11 og kjenner ingenting lenger jeg heller, litt mensmurringer bare - som jeg forventer at resulterer i noe rødt hvilken dag som helst. Også en forbanna hodepine som snart har gått over to døgn!

Er det ok med paracet mens man ruger??

Kjenner du noe mer i dag da?

Sender en god venteklem, så får vi vel bare vente og se :-)

Skrevet

Svaret deg inne på den andre tråen.

Der så jeg at du skal ikke teste for dag 16. Syns det er såååå rart at vi får sånne forskjellige dager. Jeg skal teste på dag 14.

Mine embryo hva 2 dager gammel når jeg satte de inn, enn dine??

Jeg syns du er tøff så ikke tyvtester, jeg er nok alt for nyskjærrig... Så regner med at det blir en strimletest hver dag fra dag 9 og utover....

Sender en god venteklem tilbake og håper du ikke ser rødt på en gooooood stund ;)

Skrevet

Pga torsdag er helligdag ble det fredag, jeg kunne komme onsdag også kom det fram tilslutt, men pga jobbing er det greit for meg på fredag. Ja, det blir lang ventetid, men. Kanskje jeg ikke holder ut og tar en test på onsdag, vi får se ;-)

Jeg er glad nå for hver dag som går uten rødt.. Syns det var fælt med Bea, har ikke hørt noe mer fra henne heller, etter den siste triste meldingen. Sikkert litt fed up og orker ikke å bruke så mye tid her inne, det skjønner jeg.

Skrevet

Ja, det er nærvepirrende dager! :)

Bea har det nok fælt ja... VI har fulgt hverandre siden første forsøk ved UNN i 2008.

Hun er en ung nydelig jente, med et inndelig ønske. Nå har de hatt 6 innsett og alle negativ. Det er nok tungt å måtte innse at sjansen om egene barn er over... De driver jo pgd,og det er fryktelig dyrt uten offentligheten.

Jeg tror de snakker om adopsjon, men det er jo en lang prossess...

Skrevet

Så gode dere er<3

Fikk litt 'nok' i forrige uke, men har smått vært innom og lest om hvordan det går med dere. Håper så inderlig på dere begges vegne at det skal klaffe nå.

Var i begravelse til bestefaren til mannen min på torsdagen, han døde da vi var i Stockholm på innsettingen. Også fikk jeg mensen samme dag som begravelsen var, så det ble en veldig tøff dag.

Men nå har jeg fått summet meg litt og fått kjent litt på sorgen ved å innse at det nok aldri vil gå, og vi har jo vært forberedte på det. Men det er liksom noe ved det at når man får kjenne på at det ikke går, så blir det som et sjokk allikevel. Nå har jeg motet meg opp å kastet det jeg hadde igjen av medisiner og ubrukte graviditetstester, ønsker ikke å ha det i hus for å minne meg på alt styret. Like greit å bare kaste det!

Vi har allerede fylt inn på noen av søknadene til InorAdopt for å adoptere et barn fra Ungarn, det gjorde vi etter forrige negative forsøk i februar. Nå skal vi til Italia på ferie neste mandag, så da blir det en skikkelig koooosse tur, bare jeg og mannen min. Jammen skal det bli herlig, nå fortjener vi det;)

Og etter ferien regner jeg med at vi setter oss ned med resten av prosessen med adopsjonssøknader. Det blir en lang prosess, men siden jeg bare er 23 år og det egentlig er en minimumsalder på 25 år, så regner jeg med at vi sikkert blir lagt nederst i bunken med søknader. Og da er det like greit at vi bare sender den inn fortest mulig.

Skal følge med dere begge til testdagene deres, det blir virkelig spennende:)

Skrevet

Godt å høre fra deg igjen :-)

Du er virkelig ei tøff jente, alt du har vært igjennom. Og en trist begravelse gjorde ikke dagen bedre, huffamei.

Men du er jo bare 23 år som du sier, i mine øyne har du akkurat starta på livet. Jeg tenker at når dere er godt igang med adopsjonsprosessen så flyttes fokuset dit, og så godt det da må være å tenke på at det da VIL ende med barn, selv om det også tar litt tid. Tenk på det, dere skal bli foreldre :-) Og tenk på det ene lille livet (barnet) dere adopterer, tenk for et godt og herlig liv det nå vil få! Jeg er generelt litt opptatt av at "små forskjeller betyr mye", og jeg blir nesten rørt av tanken på at det allerede er forutbestemt at et barn skal tas i mot av dere. Jeg blir glad av å se enkeltinvivider som får det bedre. For det ene mennesket betyr det ALT :-))

Så herlig med ferie til Italia da, det blir godt å koble helt ut! Drikk masse vin og spis sjømat så det tyter! Håper også dere bruker tiden framover på å kose dere og være unge - dere har sikkert mye dere kan bruke tiden på før alt er klart og barnet kan hentes. Og nå tenker jeg ikke på sånne ting som å surfe på nettet etter barnevogner og slikt, nå tenker jeg på sene picniker og nakenbading midt på natta, spontane motorsykkelturer (aner ikke om dette passer), is på senga til frokost en lørdag morgen (går ikke med barn - dårlig forbilde, hehe), ferieturer som inkluderer lang flytur (kanskje greiest uten barn), hytteturer med kosefaktor uten babycalling på bordet, ja det er jo bare å bruke fantasien :-)

Jeg er jo såvidt igang jeg, fersking i forhold til deg. Derfor har jeg ingen god følelse, hvorfor skulle det klaffe for meg på første forsøk liksom??

Men - dette er de tre mulighetene vi har bestemt oss for å ta. Som du sikkert vet er vi velsignet med ei jente fra før, hadde vi ikke hatt henne hadde denne prosessen vært tøffere. Nå tenker jeg mest på hennes fremtid når vi blir gamle osv, mange av vennene i barnehagen har fått småsøsken - hun lurer på hvor babyen hennes er, hvorfor tar den så lang tid å bestille?? Litt sårt. Men overkommelig. Jeg føler meg veldig heldig i forhold til mange her inne på forumet..

Det blir ikke så mye is på senga men derimot gode føtter som iløpet av en natt krabber seg fra tærne til over hele kroppen og tilslutt havner de under haka. Hytteturer med calling kan også være helt fantastiske, nakenbadingen strekker seg kanskje ikke lenger enn til badekaret, men dog.. Flyturer går også fint, hvis man har med nok klistremerkebøker, filmer og prikk til prikk oppgaver.

Du har mye å se fram til du Bea, både før og etter :-)

Mensen kjennes ut som kommer når som helst! Hvis den ikke kommer tar jeg blodprøve på fredag og får svar samme dag. I morgen og onsdag skal jeg jobbe, det kjipeste er om jeg er på jobb og får mensen. Er bare meg og sjefen, litt vanskelig å skjule "reaksjonen". Han er i tillegg en mann så han skjønner vel ikke helt greia ;-)

Ble mye babbel dette, jeg som skulle se Ullared! - Neida, ingen big loss akkurat ;-P

Vi snakkes, klemmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...