Gå til innhold

4uker igjen og badekar??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ligget mye i badekar siste tiden for ryggsmertene... men så får jg spørsmål om jeg snart ikke må slutte med å ligge i badekar nå siden jeg er så nærme termin? Hvorfor?? Har det noe med infeksjonsfare eller noe??

Håper noen vet, og tar seg tid til å svare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi?? Er det sant?? Badet i går jeg og skal settes i gang på Tirsdag... Man bader jo på sykehuset da??

Huff...håper ikke det er et problem:(

Sorry...hjelp jo ikke deg da,men jeg lurer også gitt:)

Skrevet

Du kan bade helt til siste slutt. Kun om vannet går du skal holde deg unna badekaret, da på grunn av infeksjonsfare.

Skrevet

Takk:)

Det var det jeg også mente jeg hadde hørt. Er jo så deilig å bade,men i går kom jeg meg nesten ikke opp gitt:/

Skrevet

Jordmora mi fraraadet meg fra aa bade fra og med uke 36-37, ikke pga infeksjonsfare, men fordi du ikke vil merke det hvis vannet gaar eller lekker.

Skrevet

Hvis vannet har gått bør du ikke bade i badekar, dette pga infeksjonsfare.

Bare bad du, det er jo viktig at du får lindret ryggsmertene, og slappet av i tiden før fødselen. Jeg tror ikke jeg ville brydd meg om at vannet muligens går akkurat idet jeg var i badekaret.

Skrevet

Om vannet går når du sitter i badekaret har ingenting å si. Du merker fort at du lekker som en sil når du er ferdig å bade også. Det renner nemlig helt til ungen er ute, siden det produseres nytt vann hele tiden. Og sansynligheten for at det skjer da er jo også ganske liten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...