Gå til innhold

Hvaaa???? nei, håper noen kan berolige meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen på tirsdag som var og ble overlykkelig da testen fikk en veldig tynn blå strek på fredag:)

da jeg testet igjen idag morges altså en dag senere for å se om krysset ble sterkere nå, kom det ingen strek i det hele tatt:(( den er negativ....

Hva skal jeg tro nå.. er jeg ikke gravid..? kontrollstreken kom ser ut som den fungerer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke å bety noe. Det er jo ikke så langt uti et evt svangerskap. Kanskje du har drukket så mye at urinen var mer utvannet enn forrige test. Ikke godt å si, men jeg stoler mer på en positiv test enn en negativ en! Lykke til :)

Skrevet

vent noen dager til før du tar en ny test, for om det kommer en blødning så kan det være at egget ikke vil feste seg, men kan selvfølgelig også være at det er for tidlig å teste, kanskje du har uregelmessing mens? er jo mange som opplever å teste for tidlig altså de får positiv test en stund før ikm, også kommer mensen litt forsinket.. uansett masse lykke til. håper det ordner seg for deg :)

Skrevet

Jeg anbefaler å bruke en clearblue digitaltest. Det brukte jeg fordi den første testen min viste en tynn blå strek, som var litt vanskelig å lese resultat av. På digitaltesten står det gravid eller ikke. Enkelt:)

Skrevet

HI her. Jeg tok testen etter 6-7 timers søvn så urinen var ikke utvannet. Brukte CB test som det skal komme et kryss på om man er gravid. Sluttet med pillen og begynte å prøve for 5 mnd siden. Kanskje jeg produserer hcg seint eller noe..? Mensen har kommet nesten akkurat hver 4. uke siden jeg slutte med pillene.

Klamrer meg til et lite håp her..

Skrevet

HI her. Jeg tok testen etter 6-7 timers søvn så urinen var ikke utvannet. Brukte CB test som det skal komme et kryss på om man er gravid. Sluttet med pillen og begynte å prøve for 5 mnd siden. Kanskje jeg produserer hcg seint eller noe..? Mensen har kommet nesten akkurat hver 4. uke siden jeg slutte med pillene.

Klamrer meg til et lite håp her..

Skrevet

ta en test om noen dager å se da hva den viser..

jeg tok en slik test på kvelden å den var positiv, så kjøpte jeg en cb dagen etter å tok å den var negativ, så gikk det 5 dager så kom mensen.

men jeg tror det var pga jeg tok testen litt for tidli etter en sa og den viser jo positiv opptil 3 uker etter sa før den blir negativ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...