Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får man hvis man havner på sykehushotellet?! trenger man noe mer der enn det man pakker hvis man skal på vanlig føden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør inne på dinbaby.com, der er det sikkert noen som vet! ;-)

Skrevet

Hei hei:) nå har ikke jeg selv erfart dette enda, da jeg venter mitt første barn i august. men i forbindelse med embla samtale på ahus forrige uke, fikk jeg også en omvisning på fødestuene. Da snakket jeg litt med jordmor om hva man trenger å ha med seg. Og da fikk jeg beskjed om at uansett om man havner på hotell eller føden så har dem alt du trenger til både deg og barnet ditt. Det du MÅ ha med er klær som barnet reiser hjem i og klær og toalettsaker til deg selv. bleier til barnet, bind til deg, salver og kremer og alt sånn har dem på sykehuset og på hotellet.

vet ikke om det var sånn du siktet til, men far kan jo alltids komme med litt ekstra ting hvis du skulle oppleve at du mangler noe.

lykke til:)

Skrevet

Så bra, dette lurte jeg på i morges:) Sist var jeg på Ullevål hotell og der var det kun en bitteliten haug bleier som holdt halvannet døgn. Da trenger vi mao ikke kjøpe med slike ting til sykehuset.

supert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...