Gå til innhold

Dagmama ledig? Bergen. Helst laksevåg, men alt av interesse

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi trenger dagmamma til vår lille sønn fra august. Han er da 8 måneder gammel. Vi bor på Laksevåg så det beste hadde vært å hatt dagmamma her men vi skjønner at slik flaks vokser ikke på trær.

Ta kontakt på:

[email protected]

Hilsen Hanne

Fortsetter under...

Heisann:)

Jeg er en kvinne på 30 år, alene med datteren min på 9 år, bor sammen med en venninne og hennes 4 barn.

Jeg er dagmamma og har en ledig plass fra 11. juli.

Jeg har jobbet endel i barnehage, skole og dagmamma/praktikant, og har en del erfaring med babyer og småbarn.

Jeg bor i grønnestølen.

Jeg ser på meg selv som en trygg og go

ansvarsfull og tålmodig dagmamma

Om du syns jeg virker som en ok dagmamma for babyen din kan du kontakte meg på mail : [email protected] eller mobil : 98847130

Mvh May-Lotte Askeland (Maya)

• 2 uker senere...

kan legge til at vi trenger dagmamma mandag til torsdag, altså 80 prosent plass.

som nevnt over ønsker vi helst en dagmamma som bor på laksevåg, dette pga at jeg må levere med buss å ønsker å ha levering enklest mulig.

vi trenger pass 07.30-16.00.

håper på respons!

mailadr [email protected]

-Hanne-

• 3 uker senere...

Hei,

Vet ikke om dette hjelper, for jeg bor på Straume, lillesotra, og har 2 plasser ledig ifra 29.8. Sikkert for langt ifra eller?

Har mye erfaring med barn, har selv 5 barn, 4 av dem voksne og flytta ut. Jenta på 13 år bor fortsatt hjemme. Ellers har jeg jobba i barnehage i 3 år, og passet på mange barn utenom.

Ranveig

tlf: 41279267

• 3 uker senere...

Annonse

Hei.

Jeg heter Darina og kommer fra Builgaria. Jeg bor i Bergen sentrum.Jeg er 48 år og har stor erfaring som dagmamma i Hellas. Jeg kan begynne umiddelbart og kan jobbe heltid eller deltid, mandag til søndag, på dag- eller natt- tid. Jeg liker å passe barn og er en veldig ansvarlig damme. Jeg koker fantastiske retter, supper og deserter. Kan også vaske barnas klærne og renholde huset/leiligheten. Ta kontakt med meg: 97689565 eller [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...