juli2011spire:) Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 har menstermin den 29 juni, og fikk ultralydtermin den 7 juli. Jeg har hele tiden hatt en følelse av at ultralydterminen stemmer, og egentlig glemt litt bort den andre datoen. Men så var jeg på ultralyd i uke 32 for å sjekke vekst, og fikk da beskjed om at babyen da veide ca 2600 g allerede. Gyn. mente at den ville veie ca 3800-3900g ved fødsel den 7 juli. Men dette får ikke jeg til å stemme? Skulle babyen min liksom bare legge på seg 1200-1300g på 8 uker?? Begynner å lure på om menstermin stemmer..... Det er værtfall 1,5 uke tidligere, og kanskje 2-500g mindre baby
summer85 Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 jeg har også sprikende terminer.. men hele 15!!! dager! min termin er 2juni og ul termin er 17 juni.. jeg føler at det er min termin som stemmer... men må jo gå etter ul termin da... Jeg aner ikke hvordan det er i forhold til hvor mye de legger på seg. Men jeg fikk beskjed når jeg var inne på føden for en sjekk 17 mai at snuppa her var 10% over gj.snitt.. å at hu kom til å bli ca 3800 ved ul termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå