sologsommer Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Har du lyst til og være Buzzador (teste nye varer og dele vareprøver osv. med vennerne dine) Det eneste du må gjøre er og prøve de nye varene, snakke med vennerne dine om de og svarer på enkle spørgsmål (på nettet) Jeg og familien har fått vareprøver på: Rittersport, Natusan, Uncle Bens, tannkrem, Extra drops, senseo kaffetrakter, dr. Greve barne shampo, Dove osv, osv. Jeg synes det er kjempe gøy! Nå er der en kampanje for å skaffe nye Buzzadorer, bruker du linket mitt, får jeg tilsent et gavekort på 100 kr. (hvis 3 eller flere melder seg til) http://www.buzzador.com/?refstr=sille
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Har vært med et halvt år ikke fått en skit... bare teite kampanjer..
sologsommer Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2011 Alt er gratis og uten forbehold! Dog står der at hvis man feks. tester en bil ell. skal den leveres tilbake :-) Vet at der er flere der er med i en kampanje for en elektrisk hårfjerner fra Philips (jeg kom ikke med) den har en pris på 6000 kr og den kunne købes for 2000, hvis man var intereseret, hvis ikke sendte man den bare tilbake når kampanjen var slut. Det kan ta lang tid før man får tilbudt en kampanje, men er veldig forskjelligt. Småbarnsforeldre for oftere tilbud om og være med. Jeg fkk tilbud om og være med i en kampanje for Krill kapsler i denne uke
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2011 #5 Skrevet 28. mai 2011 Har vært med i over et år eg, og ikke fått EN henvendelse om kampanje! Er jo passe useriøst det der...
sologsommer Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2011 Nå måtte jeg inn og se. Det siste året har jeg vært med på Bonytt, Dr. Greve (barneshampo), Lovefilm og nå Omega 3 Krill. Kan se at de med små barn har vært med i:: Natusan first touch bath & oil, Frutti Smoothie Nestle. Banan og Aprikos (og det er kun de siste 2 mrd.) Kanskje du er "falt ut av systemet"? Har du husket og legge til at du har barn osv. når du registrer deg?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 Er ikke useriøst da... handler om hvem som blir valgt ut. Jeg har vært medlem i 3-4 mnd og har fått pakke på posten fra de nå. Skal teste Nestle Frutti Smoothie:) Og er med i trekning om å være med å teste selftanning mousse nå
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 Hei, Jeg registrerte meg igår, men når jeg gikk gjennom det man skal gjøre, ser det jo nesten ut som om man skal avholde homeparties (okei, kanskje ikke fullt så omfattende, men dere skjønner kanskje hva jeg mener), sende inn bilder og i det hele tatt drive systematisk sosial markedsføring. Og alt dette for, hva, noen vareprøver? Er man ikke da ekstremt billig arbeidskraft, som attpåtil utnytter sine sosiale relasjoner - i bytte mot å få teste fruktmos og natusanprodukter? Korriger meg gjerne om jeg tar feil!
sologsommer Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2011 Ja, det er vel sån det ser ut på siden, men jeg har enda ikke hørt om noen der holder "homeparties" (eller sender inn billeder) Jeg gir bort noen av produkterne og forteller at jeg har fått dem igjennem Buzzador. Helt naturlig pleier folk og fortelle hva de synes om produkterne. Når kampanjetiden er over svarer du på et spørgeskjema på nettet max!!! 5 min. -og det er det :-)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2011 #10 Skrevet 31. mai 2011 og små vareprøver er det heller ikke.. Fikk pakken med Nestle Frutti Smoothie i går og den inneholder 20 smoothier:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå