Gå til innhold

Hvor mange nasjonaliteter har dere "hatt dere" med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, så morsom tråd.

Satt faktisk å tenkte over det her om dagen og. Etter å ha lest alle innleggene må jeg si det er mange rasistiske og pripne jenter/damer her. Når det kommer til sykdommer så har jeg kun fått kjønnsykdom med norsk mann og det er han som er far mitt kommende barn...

Har hatt en del, men har bodd i utlandet og vært singel mesteparten av voksne liv :)

Min liste:

Norsk

Britisk

Hellas

Kypros

Albania

Polen

Australia

Fiji

Iran

Nigeria

Senegal

Liberia

Brasil

Cuba (den beste)

Guatemala

India

Irland

Portugal

USA

føler jeg har glemt en eller to men men :)

Norge

Sverige

Vet ikke om noen av dem har andre nasjonaliteter i blodet.

Også; han jeg er sammen med nå har gener fra Italia, Spania, Romania, Ukraina OG Norge, så da må det nesten sies at jeg har slått mange fluer i en smekk. Hehe

Annonse

Haha, jeg ler meg skakk i hel! Dette var moro lesning jenter!! Og takk og lov for at det er flere enn meg som har noen svin på skogen;)

Her er min liste:

25 nordmenn

1 svenske, med greske aner

1 halvt norsk/ halvt sør afrikansk

1 fra Trinidad og Tobago

1 fra Tanzania

1 halvt norsk/ halvt pakistansk

1 fra England

1 fra Tyskland

1 fra Nederland

1 fra Libanon

Alle utenom svensken, engelskmannen og tyskeren er født og oppvokst i Norge. De har utdannelse, jobb, og de er som deg og meg:) Jeg har fått klamydia en gang, og det var av en "kjernekar" fra innerst i Telemark!!

Vakre kvinner!

Jeg har kun vært med 'en og det er min gode mann fra midtøsten. Jeg har bodd i flere forskjellige land og lært at det er store kulturelle forskjeller når det gjelder kvinnesyn.

Ønsker vi kun å bli sett på som seksuelle vesen?

Annonse

Norge og Skotland...

Må si jer er litt sjokkert over at dere er så løse på tråden!

Er det rart norske damer blir sett på som horer og fritt vilt når det er dere som "representerer oss" ute blandt folk?

Det har jo ikke noe om hvor løse man er.

Hvis man ikke har kjæreste og er singel i mange år skal man da ikke ha sex...bare vente på at man møter den store kjærligheten?

har det noe å si om man har hatt sex med mange nordmenn eller mange fra forskjellige land. Det høres jo mye verre ut å ha hatt sex med menn fra forskjellige land enn de som kun skrive norge og ett land til. Men man kan jo ha hatt mange nordmenn og da vil man jo da per definisjon være like løse...

Du vet jo heller ikke hvor gamle folk er som skriver her. Mange kan jo ha hatt forhold med alle de har hatt sex med...

Hvordan ender dere opp med å ha sex med folk fra Etiopia, Rwanda, Somalia, Simbabwe, Ulan Bator og lignende..????

Jeg forstår ikke helt hvordan dere tør å ligge med noen når dere f.eks er på safari i dypeste afrika..

Jeg har ikke hatt sex med noen av de, men det fins mange i norge fra somalia, etiopia, rwanda...mange fra afrika er i norge og ellers i Europa.

jeg har bodd i england i mange år og hadde kjæreste fra Senegal, man trenger ikke å være i dypeste jungelen for å ha sex med folk fra forskjellige nasjonaliteter.

Men hvis man bruker beskyttelse hva er da forskjellen med å ha sex med en fra norge og en fra Afrika? så lenge det er det man ønsker.

Har hatt sex med menn fra forskjellige nasjonaliteter og den eneste jeg har fått kjønnsykdom fra er Norsk faktisk...det er nesten de jeg er mest redd for å ha sex med pga nordmenn er så uforsiktige...

Jeg har hatt sex med flere afrikanere, men alle disse har jeg truffet i Norge. Jeg har aldri vært på safari i dypeste Afrika. Den eneste gangen jeg har vært i Afrika var da jeg var der for å besøke faren til sønnen min som ventet på å få visum til Norge... Nå i sommer skal jeg til Afrika igjen, sammen med min afrikanske mann...

Hvordan kan du konkludere dette utifra den tråden her?

Jeg har vært til sengs med ca 20 menn fra ca 10 land, men de fleste av de har jo vært menn jeg kjenner, og flere av de har jeg vært sammen med... Så hvordan konkluderer du at de i denne tråden har vært til sengs med et utall mennesker de ikke kjenner? Og hadde det gjort saken bedre hvis jeg bare hadde vært til sengs med norske menn? Det er sikkert noen her som har skrevet at de har vært til sengs med bare norske menn som har vært til sengs med mange flere enn de som har vært til sengs med menn fra ulike land!

'naive og dumme kjerringer' faktisk!

Jeg ler så jeg nesten tisser på meg! Feie for sin egen dør, kanskje? Så lenge jentene har sex på frivillig basis, kan du vel egentlig bare holde snavla! Og dersom det plager deg å lese om andres eventyr; her er et lite tips; IKKE LES TRÅDEN!

Det er vel kanskje heller du som er den naive og dumme, som generaliserer på felles grunnlag.

Så lenge voksne mennesker samtykker til sex, hva er problemet? Kanskje du skulle prøve det, og bli kvitt litt av det snerpete du bærer på? ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...