Gå til innhold

Hvor mange nasjonaliteter har dere "hatt dere" med?

Anbefalte innlegg

21:00: AT du var så heldig at du fant kjærligheten så raskt, er jo vel og bra for deg, noen av oss andre må vel kysse en del frosker først:)

Jeg har alltid blitt tiltrukket av mørk hud og fløyelsbrune øyne... sukk..

Og er gift med en høy og mørk kjekkas i dag:) Ikke norsk nei.

Fortsetter under...

He he god tråd!

Norge

Danmark

Frankrike

Chile

Dominikanske republikk

Cuba

Brasil

spania

Hvis det skal gis poeng; full pott til Brasil og Norge (Kvinesdal!)

Dom. republikk og Spania var minst minneverdig...

Annonse

Jeg er helt sikker på at jeg burde ha barn ja, selv om jeg har hatt sex med menn fra 8 forskjellige land!

Vil ikke si at jeg er uansvarlig og naiv i det heletatt, men heller åpen for nye mennesker og fordomsfri, noe jeg vil si er gode egenskaper å lære videre til mine barn!

Ja, de er faktisk ikke bare fordomsfulle, men også svært rasistiske (de fleste fra muslimske land i alle fall).

Det er jo dere dumme, billige madrassjentene som frivillig har sex med disse styggingene fra Irak, Afghanistan, Tyrkia etc., som gir dem forestillingen om at "alle" norske kvinner, jenter og barn er lovlig "bytte" for dem.

Jeg kan ikke fordra dere billige svin som faktisk på denne måten bidrar til de rastistiske overfallsvoldtektene på norske jenter!

Annonse

Nå må dere slutte å slenge dritt og kalle folk det ene og det andre. Pass på dere selv og gjør det som føles riktig for dere. Godta at det ikke nødvendigvis er riktig for andre! Makan...

Min liste er

Fransk/Tysk

Norsk

Marokkansk/Spansk

Antallet er 6 stk.

Sier meg enig her! Noen er ungeog ble kanskje gravide med sin første, andre er eldre og har rett og slett glemt at de sikkert en gang hadde det litt morro... Andre har rett og slett gått fra et langvarig forholdt til et annet, og har aldri kjent hvor befriende det kan være å ha litt uforpliktende morro med kjente og eller mindre kjente.

Tror mitt anntall ligger lit over 20 , og jeg er 24. Mesteparten av partnerne hadde jeg da jeg var 19 - 22 da jeg var singel.

Jeg angrer ingen ting, har fått mange opplevelser å ta med meg videre i livet, nå har jeg en fantastisk kjæreste, og det kunne ikke falle meg inn å være utro!

Jeg dømmer ingen for å ha hatt mange partnere! Og jeg dømmer heller ingen for å ha hatt bare en. Ditt valg er nok hva som er riktig for deg, og du trenger ikke kjenne deg skamfull fordi andre mener du burde det!

Hva er du sjokkert over? At man har vært til sengs med mange eller at man har vært til sengs med menn fra ulike land?

Jeg ser ikke helt forskjellen på om man er til sengs med 20 nordmenn enn om man er til sengs med 20 fra ulike land...???

Man er vel ikke mer uansvarlig/naiv om fyren er fra et annet land!?

Jeg er meget sikker på at jeg burde ha barn, og sønnen min kunne ikke fått en bedre far enn den afrikanske mannen som er faren hans! Det er en glede å se på de to sammen.

Jeg blir så oppgitt over alle som har så mange fordommer! Det fungerte dessverre ikke mellom meg og faren til sønnen min, men han er en bra mann på mange områder. F.eks. da vi bodde sammen var det han som stod for husarbeid og matlaging... I tillegg setter han alltid sønnen sin først, og gjør alt han kan for at han skal ha det bra. Han er ute og leker og sykler osv med han i timesvis.

Så nå gleder jeg meg bare til å flytte sammen med min nye afrikanske mann, som er ennå mer fantastisk. Det at han i tillegg er verdens kjekkeste er ikke noe negativt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...