Gå til innhold

Hvor mange nasjonaliteter har dere "hatt dere" med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har hatt ca 100...

;-)

Mye for dere dib damer, men men....stort sett vært singel, hadde sex første gang når jeg var 14, nå er jeg 28.

Aldri tatt betalt for sex, aldri vært utro, aldri hatt sex med noen jeg vet at er i forhold, aldri blitt uplanlagt gravid, aldri fått kjønnsykdom - så nei, føler meg ikke særlig umoralsk!

Annonse

Æsj for noe jævla grisejenter mange av dere er! Håper dere er testet for HIV og hoi!

NORGE!!!

Når man begynner å ligge rundt med afrikanere, folk fra Midt-Østen osv. så bør man jo forstå noe av holdningene til mange av disse mannfolka og deres syn av hvite jenter. Jeg blir kvalm!

Husk dere er kun til bruk og kast og så gifter de seg med sin rene og jomfrulige kusine!!

Horer!

Ja huff. Disse folkene er så fordomsfulle at...

Skjerp deg. Du vet at det er forskjell på folk i Afrika og Midtøsten også? Eller tror du at alle er like utenfor riksgrensa, og at det er bare i Norge det finnes ålreite folk?

Annonse

Inderen var forøvrig velutstyrt, prippen og vanskelig å kommunisere med, men syyykt bra de gangene det funket. Nordmenn har det blitt noen av, og det har vært både jenter og gutter i mye forskjellige høyder, fasonger - og nivåer :P har hatt både mine dårligste og beste opplevelser med nordmenn. Serberen hadde DET minste utstyret jeg har sett i hele mitt liv (vi snakker lillefingerstørrelse), men var heeeeelt rå med tunga. Og tyskeren ... Tyskeren var kinky, kommuniserte bra, hadde et fullstendig avslappet forhold til å snakke om hva han hadde lyst til (samme hvor kinky det var - han var blant annet innom "jeg har fantasert om at du sitter på ansiktet mitt, tvinger meg til å slikke deg og så tisser på meg etterpå"), han var velutstyrt, voksen og verdensvant, og han så mildt sagt bra ut.

Ha ha funny.. Lurer på om jeg kommer på alle..

Norge

Sverige

Nederland

Østerrike

Sveits

Cuba

Portugal

Israel

Marokko

Tyrkia

Canada

Chile

kommer ikke på noen fler men jeg har følelsen av at jeg har glemt noen. Ja var ganske vill i gamle dager men så hva? Var singel i mange år og hadde det mye gøy he he. Morsomt...

Norge

Sverige

Sveits

Kypros

Kanariøyene

Tyrkia

Mannen min er tyrkisk og vi har vært gift i snart 6 år.

Har ikke gått hele veien med alle over, noen av de rotet jeg bare med.

Ingen Hiv og Hoi her i hvert fall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...