Gå til innhold

Hvor mange nasjonaliteter har dere "hatt dere" med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss, nå må jeg tenke etter her!

Norge - de fleste faller innenfor denne gruppen...

Nederland (vi var veldig forelsket)

Israel (sorry, omskjæring av gutter er en dårlig idé)

Nord-Irland (merkelig nok, og det var to forskjellige, fordelt på to år, og uten å ha besøkt landet en gang)

Chile (vi var kjærester i mange år)

Wales (spennende møte, men han ble stalker etterpå)

USA (litt tradisjonell type)

Sverige (herlig fyr!!!)

Danmark (min elskede den dag i dag...)

Husker rett og slett ikke flere eller noe mer. Tror jeg har fortrengt en del. Eller kanskje det ikke var flere nasjoner.

Annonse

03:24 her igjen... Bare lurer på en ting: hvor mange sexpartnere syns dere det er ok/normalt at mannen/kjæresten/samboeren deres har hatt? 10? 50? 100?

Jeg ville syns det hadde vært ekkelt om det hadde vært veldig mange...

Din mann har hatt seg med 40-50 menn? Ja da hadde jeg hvertfall hiv-testa meg med jevne mellomrom...

Tilbake til trådens tema; Jeg har stort sett holdt meg til nordmenn. Bortsett fra en svenske, en finne, en engelskmann og en danske... Har aldri falt for hverken tyrkere, afrikanere, asiater eller syd-amerikanere...

Jeg vet ikke hvor mange mannen har vært til sengs med... Han var i et langt, seriøst forhold, og mens han studerte i utlandet et par år ble hun gravid med en annen, og han ble fryktelig såret. Så etter det ville han ikke knytte seg til noen, og var til sengs med ganske mange. Og han er veldig kjekk, så det er ikke akkurat vanskelig for han å få noen. Det er mer enn 10 som jeg vet om, men jeg tror det er mange mange flere. Jeg tror ikke han vet selv engang.

Jeg hadde jo foretrukket om det ikke hadde vært så mange, og prøver å ikke tenke så mye på det. Men.. Han er en fantastisk mann, så alternativet hadde jo vært å ikke ville ha han pga dette, og gå glipp av et godt liv med en herlig mann.

HERREGUD SÅ MANGE PRIPNE KJERRINGER OG HURPER HER ER!!!!! Hva er egentlig formålet med innlegg som:Jeg er ikke en som sleeps around for å si det sånn.. eller verre horer, så billige dere er ect!!!!! SKJERP DERE!!! Kvinnfolk er de verste til å dømme hinanden og det er DERES skyld vi fortsatt ikke har likestilling! Makan, jeg blir helt satt ut! Stakkars mennene til dere hurpete damer (Hvis dere da har noen) uff uff bitre, hykleriske hurper!!!! BITCHES! og NEI jeg er ikke en av dem der har hatt med med halve verden, men jeg DØMMER INGEN bortsett fra dere stakkarslige idioter!

For en morsom tråd! Denne måtte jeg bare svare på, hehe. Ser at det er mange som har vært ganske "internasjonale" av seg, i valg av menn;)

Jeg har aldri vært med en norsk mann selv, ingen annen grunn enn at jeg har en tendens til å falle for de litt mørkere!

Listen min blir vel slik;

Gambia

Etiopia

Albania/Italia

Suriname

Brasil

Afro-amerikaner

Det har vært 1 fra hvert av disse landene. Har forøvrig bestemt meg på å vente på den rette de siste to årene, så det har vært liiite action her på en stund!

Og for alle dere skeptikere her inne, så fins det faktisk kondom!! Anbefaler alle til å bruke kondom uansett om de har sex med en nordmann eller svenske også, det fins tross alt kjønnssykdommer blant alle folkeslag. Jeg har aldri hatt noen sykdommer, aldri hatt sex uten kondom utenom med (ex)kjæresten, og har sjekket meg flere ganger;)

Og hvorfor er dere så dømmende?? Så lenge man er ansvarlig (det vil si ikke får en haug med sykdommer og videre smitter andre, eller blir uplanlagt/uønsket gravid titt og ofte), og har respekt for seg selv og andre, så må man vel få gjøre som man vil.

Vi lever bare en gang, kos dere;)

Annonse

03:24 her igjen...

Ser ut som noen leser mine innlegg som at jeg dømmer dere og syns noen av dere er horer.

Hvis dere leser innleggene mine igjen så er det faktisk ikke det jeg sier. Jeg bare lurer på deres syn på dette med antall sexpartnere, og hva som er "for" mange? Eller er det helt uvesentlig for dere, sånn følelsesmessig sett, hvor mange kjæresten har ligget med? Det er det ikke for meg, selv om jeg ikke dømmer folk som har hatt "mange" sexpartnere. Jeg blir bare litt fascinert faktisk... Fordi jeg selv ikke kunne tenkt meg å ha hatt så mange sexpartnere.

Jeg er vel like lite hurpete og prippen som dere er horer, selv om vi er skrudd sammen forskjellig følelsesmessig?

Jeg sitter her med stoooore øyne og tenker at dette umulig kan være sant? Hvor mange menn har dere da vært til sengs med om det har vært menn fra så mange land involvert? Alle disse kan ikke være forhold, så mange her må jo ha ligget med fremmede utlendinger de har møtt på byen? Det får meg til å lure på om det er før eller etter de fikk barn. Begynner også å lure på hvor mange one night stands med fremmede utlendinger som har resultert i de barna det skrives om her på forumet.

Jeg er ingen engel, men det er ikke mange jeg har vært til sengs med, og jeg har kjent dem veldig godt før det ble noe intimt. Min liste blir da:

Norsk

Dansk

:)

Jeg har skrevet over her. Har vært til sengs med menn fra 9 land, og til sammen har jeg vel vært i sengs med ca 20 stk, der 7 av de var norske.. Nå kunne jeg ikke tenkt meg å være sammen med en norsk mann. Har hatt noen ons, men det er faktisk med norske menn jeg har hatt det...

Etter jeg fikk barn (og ble alenemor da sønnen min var 2 år), har jeg vært til sengs med menn fra 3 land. Disse mennene er ikke fremmede jeg har møtt på byen eller noe, men menn jeg har truffet gjennom venner.

Nå er jeg sammen med en fantastisk afrikansk mann som jeg tror og håper jeg får en fin framtid sammen med.

Jeg har kanskje gjort noen ting som jeg angrer på, men det meste angrer jeg ikke på.

Så min sønn som er halvt afrikansk har foreldre som en gang elsket hverandre, og mitt neste barn kommer også til å ha det.

Lurer på hvordan våre barn blir i disse "moderne tider" når man ser hva mange her inne har rukket å gjort i sine ungdomsår.

Jeg er nok veldig gammeldags. Jeg var sammen med min første kjæreste i 7 år. og han var den første for meg den gangen. Jeg var 20 år. Og min nåværende har jeg vært sammen med i 11 år. Vi har ei datter sammen.

Når jeg leser noen av innleggene her, så dukker ordet billig opp. Og det er vel pent sagt. Ikke kom å si at dere er stolte over å ha ligget med 10-30 stk, og mange av dem kun for en natt. Jeg vet at jeg er unormal den andre veien, men jeg elsker mannen min, og kunne ikke tenkt meg noen andre.

Kommer datteren min hjem og sier hun har ligget med 15 forskjellige fra 15 land, så tror jeg nesten at jeg griner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...