Gå til innhold

Hvor mange nasjonaliteter har dere "hatt dere" med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Norsk

Tyrkisk

Engelsk

Amerikansk

Svensk

Dansk

Finsk

Og av disse så har det faktisk vært en norsk mann så har vært den beste, nemlig han jeg er gift med.

Tyrkeren hadde den største penisen, men han var egoistisk og bare peiste på, var mer ubehagelig enn godt.

Svensken var av type party-svensk arbeidsinnvandrer og hadde den desidert minste tissefanten, forøvrig var han vanvittig opptatt av rumpe og analsex.

Den mest konservative var Amerikaneren, kun misjonær der.

Den mest kinky var dansken som ville at jeg skulle binde ham og piske ham både her og der.

Finsken insisterte på at vi skulle ha oss i en sauna, og så gråt han da han fikk utløsning.

Engelskmannen var et kapittel for seg, det gikk i fuck, cock, fanny og diverse andre utrykk for hvert jævla jukk, jeg ble temmerlig lei.

Skjønner mange har vært på heisatur til Tyrkia.. Grøss!!

Norsk

Amerikansk

Italiensk-amerikaner

prøvde meg på en Chilener en gang, men gav opp da han var helt håpløs. Det ble med tafsing..

Engelsk

Nei, jeg har faktisk had sex med alle disse i Norge ( meg som ikke var imponert over tyrkerens evner). Tyrkeren var jeg kjæreste med i et års tid. Det ble slutt pga hans egoisme på flere punkter. Kulturkræsj.

Tyrkeren var vel også den desidert peneste mannen jeg har sett både i virkelig liv og hvis jeg skal sammenligne med de jeg har sett bilder av og på tv/ film.

Jeg skal innrømme at jeg ble blendet.

Nei, jeg synes ikke det er noe kjedelig jeg:) Jeg har ikke behov for å ligge med så veldig mange og har aldri hatt noe særlig behov for det heller.

For å si det sånn, jeg føler ikke jeg har gått glipp av noe akkurat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...