Petrine +spire=❤ Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Hva gjør dere de dagene dere har det som værst? For meg er det vondt uansett hva jeg gjør Bruker bekkenbelte, går til fysio og har måtte begynne å bruke krykker for å komme meg rundt i huset. Er 30 uker nå og ser for meg de siste 10 som en laaang reise. Noen tips til avlastende slillinger hadde vært topp for jeg sliter når jeg står, går, sitter og ligger =(
Triduana Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har fått låne en såkalt u-pute. Stor lang pølse av en pute. Synes den gjør det mye bedre å ligge. Mange muligheter til å variere på stillinger som er ålreite. Ellers er det bare å bytte på å rusle rolig rundt og ligge som fungerer for meg på dårlige dager. Ikke bli for lenge i samme stilling. Den ene fysioterapeuten jeg gikk til anbefalte å gjøre andre positive ting bare for å tenke på noe annet enn det som gjør vondt. Som å se en spennende film eller lese en bok som tar litt av oppmerksomheten, skravle med ei venninne osv. Får ikke gjort så mye med smertene, men kan prøve å gjøre litt med fokuset. Lykke til med de siste 10 ukene
Storegull_09 * Lillegull_11 Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Er avhengi av "pølsepute" mellom bena om natta. Kjøpt på ikea.Ligger bare på sidene, og det sliter veldig på nå kjenner jeg.. Sliter med mye vondt i hoftene. Men sengen er det eneste stede jeg får vilt ut ved tanke på ryggen og sånn. Kan ikke ligge i sofaen. Er ganske lei denne stolen jeg sitter i dag ut og dag inn. Her sover jeg og på dagen..Mye trøtt denne gangen og når jeg sover dårlig på natta. Man må bare lytte til kroppens signaler, og ta det med ro. Sitte stille rett og slett. Men spørr fysioterapauten din om han kan vise deg å strekke ut.Det hjelper meg mye. Og stå på BEGGE beina når du gjør ting..Ikke heng på det ene beinet og få skjevhet i bekkenet.. Masse lykke til.
Petrine +spire=❤ Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2011 Tusen takk for tips damer Har fått noen øvelser av fysioterapauten som jeg er flink til å gjøre. Og jeg ligger med pute på siden. Sover også dårlig. Jobber ennå 50% men tror jeg må kapitulere helt snart for dette går ikke ( Jeg har desverre en skevhet i ene hoften min som nok ikke gjør ting bedre. Jaja alt vil være verdt det til slutt! Masse lykke til til dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå