Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er 13 mnd, og hun sover alltid mellom 10 - 12. Altså ca 1,5 - 2 timer.

Jeg innbiller meg at det hadde vært lurt å utsette duppen litt, fordi når hun skal begynne i bhg, sover de jo senere. Men det er rett og slett umulig! Hun sovner innen 3 sekunder når jeg legger henne kl10, stakkars.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover fra halv 12-ca halv 2. Vi finner på noe på formiddagen så han holder ut lengre..går tur, på åpen bhg, butikken, leker ute mm...også bruker vi litt tid på lunchen, han syns det er koselig å sitte ved matbordet, da kvikner han gjerne til...

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Datteren min har nå blitt 19 mnd, men har siden hun var 1 år sovet kun en gang om dagen. Legger henne etter lunsj, omkring 12-tiden, og da sover hun som regel til kl 1330.

Vi startet med dette etter et par uker i bhg (startet i bhg når hun var ca 11,5 mnd), fordi bhg ønsket å samkjøre sovingen til alle de små. Tok vel cirka en ukes tid før hun var godt inne i det, og etterhvert ble det ikke noe problem å holde henne våken så lenge. Sannsynligvis ordner det seg sikkert greit når din lille starter i bhg. De følger hennes rutiner den første tiden, og går etterhvert sannsynligvis over til å legge henne etter lunsj. Dessuten er det så mye som skjer i bhg, så det er letter å holde de våkne;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...