lillo70 Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Gutten min på 2 mnd er stort sett en grei baby. Men vi har et problem. Natta ser ca slik ut: pupp kl 20-21, sover ca 4t, pupp, sove ca2t. Og etter denne puppingen (ca kl 5-6) er han veldig urolig og sover dårlig (mor sover i alle fall ikke...). Han virker trøtt, men gråter, må rugges mm. Får greit opp luft virker det som. Sånn har vi hatt det i over 1mnd, så det er sånn HVER natt. Lurer på om det kan være noen hjelp i kiropraktor ol, eller om noen har noe tips...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Veldig vanlig at babyer blir litt urolige de siste par timene før morgenstund har gull i munn, med at de gråter litt i søvne, vrir på seg og sover generelt urolig. Ofte kan det hjelpe å sove sammen med babyen, la den ligge tett inntil deg i senga og gjerne puppe litt i halvsøvne, og på den måten "lure" baby til å sove litt lenger;)
UpsyDaisy Skrevet 28. mai 2011 #3 Skrevet 28. mai 2011 Gutten vår er også 2 mnd. Vi hadde veldig urolige netter, ikke gråting men trykking og kaving. Han våknet hver tredje time for mat, og hadde vanskeligheter med å roe seg etterpå. Vi dro til kiropraktor, hun fant ut at han var litt stiv i nakke og korsrygg. Etter en behandling fikk vi en ny unge:) Han bæsjer hver dag, og sover første økt på natten åtte timer:) Anbefaler deg å prøve kiropraktor, det er verdt et forsøk!
littlefairy Skrevet 28. mai 2011 #4 Skrevet 28. mai 2011 Gutten min også er sånn, og han kommer alltid oppi senga mi på morrakvisten. Noen ganger i 5 tiden, og andre ganger i 7 tiden, det varierer veldig. Noen netter hvis han er urolig kan vi samsove fra 3-4 også, hvis mor er for trøtt til å styre og prøve å roe han i senga si Hvertfall når han var så liten, det er mer nå jeg tenker på at han skal prøve å roes i senga si da han er litt over 5mnd... men jeg er som regel så trøtt, og han sovner veldig godt i senga vår hvertfall ofte med puppen i munn... hehe:) Tenker at hvis han sover generelt greit den første tiden gjennom natten etc så ville jeg ikke tenkt på at det var noe galt/stivt med nakke etc... Men det er min tanke da, du må jo selvfølgelig gjøre det du føler for som mor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå