Gå til innhold

Noen som jobber laaangt hjemmefra? Jobbintervju... LITT i villrede..

Anbefalte innlegg

Jeg søkte på en jobb i nærmeste by for et pr mnd siden. Det er en 50% nattstilling på et helsehus. jeg hadde nesten glamt hele greia, da jeg fikk telefon i dag om innkalling til intervju.

Nå er jo sjansen liten for at jeg skulle få stillingen, da det var 144 søkere, og sikkert en god del som får komme på intervjurunde. Men så slår jo tanken meg, enn om?

Jeg bor 12 mil unna, så det er jo snakk om en god del kjøring og utgifter. Men samtidig, en 50% nattstilling blir jo ikke mange vaktene i måneden heller.,

Noen innspill fra dere? :-)

Fortsetter under...

Kanskje de har hybel der slik at du kan jobbe f.eks 3 nattevakter etter hverandre og kan bo der mens du jobber. Da slipper du så mye tid og utgifter med kjøring.

Jobber du helgedagene blir det ikke mange turene i løpet av en mnd.

Vet om steder som har hybler til de ansatte.

Egentlig trenger jeg ikke hybel engang, mamma bor like ved :-)

Men mannen er så negativ til dette, han sier at dette ikke kan fungere i praksis og ha en jobb så langt hjemmefra.. Men sannheten er at jeg har veldig lyst på stillingen, hadde blitt kjempeglad om jeg fikk den!

Vil gjerne høre erafringer fra andre, om noen har hatt jobb flere mil hjemmfra!

12 mil unna er jo ikke så veldig langt unna da, ihvertfall ikke her oppe i nord hvor jeg bor. Vi kjører 12mil for å komme til hytta vi :D

50% natt, da har du vel ca. 10-12 vakter over en 6ukers periode. Jeg jobber selv 70% og har 16 vakter på 6uker :)

Kjøringen kan du jo skrive av på skatten, å visst du i tillegg kanskje kan sove over hos moren din når du har 2 kanskje 3 netter på rad, så slipper du jo den kjøringen :D

Ja ikke sant, kjøreregninga får man jo igjen litt for på skatten...

Jeg tror jeg klammer til om jeg er så heldig å få den. det nytter ikke å få fagstillinger her jeg bor, så jeg ser nesten på dette som eneste mulighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...