LilleMø73 Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Hei, er litt grønn enda på dette. Starter mest sannsynlig med ivf ved cfc i uke 23. Fikk mail med alt jeg trenger derfra i dag, men lurer da på en ting. Det står at jeg skal scannes på dag 3 for å sjekke tykkelsen på slimhinne og se om jeg har cyster eller ikke. Så langt, så greit, men da er jeg jo midt i blødning, så det føles litt ugreit :-/ Men dette er kanskje helt normalt og noe gyn er vant til? PS!Er kort regime, om det har noen betydning. Takker for alle svar.
Gjest Pippi9 Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har vært til scanning et par ganger midt oppe i blødningen. Det går helt greit, de er nok vant til det. Men det går jo an å nevne det før du hopper opp i stolen om du blør mye.
Måne66 *gravid* Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Det er ikke til å unngå å møte litt blodig til scanning når man driver i dette gamet og første gang jeg gjorde det følte jeg meg litt utilpass og sa det til gynekologen. Hun smilte blidt og hjertelig og sa at det var en helt naturlig del av jobben :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå