Gå til innhold

Vognmammaer!! Hvilken vogn er bra?? Hva ville dere valgt mellom mountain buggy urban jungle og bugaboo cameleon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller en helt annen??

Jeg har fra før en brukt emaljunga city cross, men har tenkt å kjøpe en vogn til, til vi skal på ferie. En sportsvogn gjerne.

Jeg har tenkt på de to jeg har nevnt over, men blir ikke klok på de. Hadde tenkt å kjøpe mountain b, men så oppdaga jeg at den ikke kan snus, det går ikke an å ha baby mot deg. Ska bruke den fra 5-6 mnd. Kan dette bli et problem?

Har også tenkt på bugaboo c, men hører at sportsdelen er ganske liten og at baby ikke kan ligge på siden?

Er det noen med erfaringer som kan anbefale en av disse eller komme med et anna forslag? blir kjempeglad for svar. På forhånd takk=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke testet mountain buggy men har bugaboo c og er utrolig fornøyd med den! Den er veldig lett, enkel og ta ifra hverandre og sette sammen, og man kan få mye kult ekstra utstyr til den. Fant denne linken på nettet der man får se alle finessene til bugabooen, gån inn på linken, på venstre side står det; watch the demo. Trykk på denne og se de forskjellige egenskapene til vogna.

http://www.bugaboo.com/learn/bugaboo-cameleon?id=1820

Sportsdelen passer fortsatt til snuppa mi på snart 2 år, og vil tro den passer en stund til. Men ser jo hvordan det kan bli vanskelig og ligge på siden i sportsdelen, men snuppa mi sover veldig godt i den når man vipper den bakover. Om man har bagen istede for sportsdelen kan jo babyen ligge på siden. Får en liten en i august og har kjøpt søskenbrett med et lite sete som jenta mi kan sitte på, ser ut til at dette kan funke veldig bra. Man kan forlenge håndtaket om man vil så det blir god plass til søskenbrettet.

Lykke til med vognvalget (-:

Skrevet

Hvis du har en ordentlig vogn fra før så ville jeg kanskje godt for Bugaboo Bee.. Det er en kjempe god trille, nesten som en vogn og litt billigere enn en ny sportsvogn.

Jeg har brukt den med begge barna fra de var ganske små, på ferier, handleturer osv. Ryggen kan legges helt ned, kan snus begge veier.

Og eldste sønnen min på 2,5 sover fremdeles godt i den ;o)

Har en haug med venninner her jeg bor som også sverger til den som ekstravogn ;o)

Skrevet

Takk for svar. Jeg tenkte ikke kjøpe ny men brukt på finn:-) har fått tilbud om moyntain b u singel til 3800. Og på bugaboo cameleon m babybag og travelbag til 5000. Men det er så vanskelig å velge. Har jo eegentli ikke bruk for en til babybag nå npr han er 4 mnd.. Du som har cameloon, er dette en ok pris?

Skrevet

Kjøpte min brukt på finn til 4500 og fikk med søskenbrett og søskensete til brettet. Fornøyd med det. Har kjøpt nytt trekk på barnas hus ettersom jeg syntes fleece trekket var litt tynt. (-: bremsene var litt dårlige og hjulene manglet luft, men det var ganske kjapt og fikse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...