Gå til innhold

Australian bodycare.. Noen som har prøvd ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å selge australian bodycare i nettbutikken min, men har fått noen prøver nå og ønsker å finne ut litt mer om produktene. Har noen her erfaringer med australian bodycare ?

Skrevet

De inneholder tea tree og det er ulovkig inorge.

Mener jeg brukte de før.

Skrevet

Hmm hvorfor er tea tree ulovlig i Norge?

Skrevet

Det er et ulovlig i norge. Husker ikke hvorfor.

Men jeg husker det kom forbud for 5-10 år siden. Hvertfall å bruke det i kosmetikk og hudpleie.

Google litt..

Skrevet

Fant noe om at det bare var ulovlig en periode da de trodde det var kreftfremkallende men det er nå gått bort i fra det.

Men sjekk det for sikkerhets skyld.

Skrevet

hva er adr til nettbutikken din?

Skrevet

Takk for tipset, husker australian bodcare var tilgjengelig før i Norge men har ikke sett noe av produktene på lenge. Har prøvd noe av produktene og synes de virker ganske bra... Men skal undersøke, kommer ikke til å selge noe som ikke er bra...=)

19:34 du kan ta en titt om du vil, selger for det meste økologisk osv. www.britique.com

hi

Skrevet

Men hi, det er ikke lov å reklamere så mye for den britique sjappa di her inne..

Tror de fleste ser igjennom de liksom gode erfaringene fra den butikken din. Alt for å selge og det er skikkelig irriterende. Ser du de reklamefeltene på siden, der reklamerer man..

Skrevet

Ja det er jeg fullstendig klar over 23:01, når noen spør meg om butikken her svarer jeg bare, var ikke klar over at det ikke var lov!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...