Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #1 Skrevet 27. mai 2011 Jeg sliter utrolig med røde prikker på bikinilinjen. og JA jeg vet det er vanlig, men det er ikke slike "nupper" som kommer etter barbering jeg snakker om. Det er inngrodde hår og arr etter ingrodde hår.(mørke flekker) Og det ser utrolig dumt ut, jeg blir kjempe flau når jeg går rundt i bikini og gruer med allerede til sommeren starter nå. Det er nesten like greit å gå hårete da de flekke syntes godt uansett Er det fler med slikt problem som vet om en god behandling. Finnes det laserbehandlinger som fjerner de mørke flekkene?? Setter utrooolig pris på svar
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #2 Skrevet 27. mai 2011 ta laser for å fjerne hårene. de sier at man skal ta det 4 ganger, jeg har kun tatt det to og det har hjulpet kjempe masse. ikke mot flekker altså, men for å få bort hårene. nå slipper jeg å stresse med bikinikanten, og det er kun noen få hår som kommer som jeg enkelt tar bort selv. skal ta laser en gang til tenkte jeg, må bare spare litt penger først
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #3 Skrevet 27. mai 2011 Hvor er de da? Hjelper det ikke med hipster?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå